خرید هیدروکربن سنگین

عرضه-هیدروکربن-سنگین-بوعلی-سینا

تامین هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سینا

نام تولیدکنندهشرکت پتروشیمی بوعلی سینا
تاریخ تحویل۱۴۰۰/۰۹/۰۹
نام تجاری کالاهیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سینا در رینگ بین الملل
حجم عرضه۴,۰۰۰ تُـن
نوع معاملهنقدی
قیمت پایهتن ۶۷۰.۶۲۰ دلار ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
بسته بندیفله / بار پایه
بازار هدفبین الملل
حداقل حجم خرید۵۰۰
ضریب حجمی۵۰۰
محل تحویلتحویل کالا به حمل کننده در مبدا
شرایط پرداختتحویل از انبار معرفی شده از سوی فروشنده در بندر امام خمینی به کلیه مقاصد زمینی می‌باشد. صادرات از طریق مرز های زمینی گمرکی. تسویه خارج از پایاپای و بدون امکان تسویه نقدی (واریز ۱۰ % پیش پرداخت با نرخ تسعیر ارز بر اساس میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز (سنا) متعلق به بانک مرکزی به نشانی www.sanarate.ir دو روز کاری قبل از روز عرضه به عنوان پیش پرداخت الزامی است.) میانگین خرید و فروش روزانه اسکناس دلار در سامانه مذکور یک روز کاری قبل از معامله جهت محاسبه کارمزدها و ارزش معامله می‌باشد.

هیدروکربن سنگین

هیدروکربن سنگین دامنه تقطیری ۲۵۰ تا ۴۰۰ درجه سانتیگراد را داشته و در موتورهای دیزلی درون سوز ، مشعل های خانگی و سایر ادوات صنعتی کاربرد زیادی دارد که با نام هایی نظیر گازوئیل یا سوخت دیزل هم شناخته می شود .

برای مطالعه بیشتر درباره هیدروکربن سنگین به مقاله معرفی و اطلاعات کامل در مورد هیدرو کربن سنگین ( Heavy Hydrocarbons ) مراجعه کنید.

پروسیجر فروش هیدروکربن سنگین

  • واریز ۱۰ % ارزش معامله به عنوان پیش پرداخت ، حداکثر یک ساعت قبل از شروع عرضه الزامی است .
  • وجه پیش پرداخت ریالی پس از تسویه نهایی با کسر کارمزد های قانونی به حساب معرفی شده توسط مشتری عودت داده می شود .
  • نرخ تسعیر ارز بر اساس میانگین نرخ‌های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز سنا متعلق به بانک جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
  • دوروز کاری قبل از عرضه جهت واریز پیش پرداخت و میانگین نرخ های خرید و فروش روزانه اسکناس دلار در سامانه مذکور جهت محصابه کارمزها و ارزش معامله قرار خواهد گرفت. تسویه به صورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه به صورت نقدی وجود نداشته  و تسویه صرفا به صورت ارزی به عهده خریدار است.
  • صادرات تنها از طریق مرزهای مجاز گمرکی انجام می شود و اعلام مقصد درخواستی صادرات توسط خریدار الزامی است.
  • مورد معامله این قرارداد صرفا برای صادرات به خریدار واگذار شده و خریدار مجاز به مصرف، توزیع و فروش در داخل کشور نمی باشد .
  • تحویل به صورت درب کارخانه میباشد و فروشنده پس از تحویل محصول هیچ گونه مسِئولیت در قبال نحوه استفاده ، حمل و نقل و موارد دیگر ندارد.
  • مقدار و قیمت حواله قطعی است. اخذ مجوزهای گمرکی در مقصد بر عهده شرکت خریدار است. اظهار گمرکی به عهده فروشنده است.

برای اطلاعات بیشتر درمورد نحوه خرید هیدروکربن از بورس انرژی ایران و پروسیجر فروش هیدروکربن به مقاله شرایط فروش و آنالیز هیدروکربن سنگین مراجعه کنید.

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین هیدروکربن سنگین برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش هیدروکربن سنگین در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

آنالیز هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سینا

منبع : سازمان بورس انرژی ایران

مقالات مرتبط