رافینت شرکت پتروشیمی نوری
01
آذر

خرید رافینیت پتروشیمی نوری

رافینت شرکت پتروشیمی نوری

تامین رافینیت شرکت پتروشیمی نوری

نام تولیدکنندهشرکت پتروشیمی نوری
تاریخ تحویل۱۴۰۰/۰۹/۱۰
نام تجاری کالارافینیت شرکت پتروشیمی نوری در رینگ بین الملل
حجم عرضه۲۰,۰۰۰  تُـن
نوع معاملهکشف پریمیوم
قیمت پایهتن – ۵۵.۰۰  پریمیوم دلاری ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
بسته بندیفله / بار پایه
بازار هدفبین الملل
حداقل حجم خرید۱۰,۰۰۰
ضریب حجمی۱۰,۰۰۰
محل تحویلفوب عسلویه
شرایط پرداختواریز ۱۰ % پیش پرداخت قبل از شروع معامله الزامی است. قیمت جهت واریز پیش پرداخت ۶۷۵.۵ دلار می‌باشد. تسویه به صورت خارج از پایاپای و صرفا به صورت ارزی می‌باشد. نرخ تسعیر ارز براساس میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز ( سنا ) متعلق به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به آدرس www.sanarate.ir دو روز کاری قبل از روز عرضه جهت واریز پیش پرداخت و میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار سامانه مذکور در روز کاری قبل از معامله جهت محاسبه کارمزدها قرار خواهد گرفت.

رافینت

در صنایع پتروشیمی زمانی که صحبت از رافینیت می شود منظور رافینیت C4 است که به صورت اولفین یا آروماتیک بوده و خوراک واحد های پایین دستی پالایشگاه ها برای تولید پلی اتیلن و بنزین می باشد.به هر نوع ماده به جای ماده از فرایند استفاده از حلال در محلول های مختلف که می تواند به صورت طفاله یا لجن بوده و بی ارزش هم نیست , رافینیت گفته می‌شود که انواع مختلف و متفاوتی دارد.

پروسیجر فروش رافینت

  • واریز ۱۰ % ارزش معامله به عنوان پیش پرداخت ، حداکثر یک ساعت قبل از شروع عرضه الزامی است .
  • وجه پیش پرداخت ریالی پس از تسویه نهایی با کسر کارمزد های قانونی به حساب معرفی شده توسط مشتری عودت داده می شود .
  • نرخ تسعیر ارز بر اساس میانگین نرخ‌های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز سنا متعلق به بانک جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
  • دوروز کاری قبل از عرضه جهت واریز پیش پرداخت و میانگین نرخ های خرید و فروش روزانه اسکناس دلار در سامانه مذکور جهت محصابه کارمزها و ارزش معامله قرار خواهد گرفت. تسویه به صورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه به صورت نقدی وجود نداشته  و تسویه صرفا به صورت ارزی به عهده خریدار است .
  • صادرات تنها از طریق مرزهای مجاز گمرکی انجام می شود و اعلام مقصد درخواستی صادرات توسط خریدار الزامی است.
  • خریدار موظف به تسویه بهای کل معامله بر اساس قیمت کشف شده در بورس و پروفرمای صادره توسط شرکت ملی پخش قبل از بارگیری می باشد.
  • خریدار ملزم به برداشت تمام محموله در طول مدت اعتبار خواهد بود و در غیر اینصورت مشمول جرایم برداشت براساس قوانین سازمان بورس انرژی و شرکت ملی نفت ایران خواهد شد.
  • خریدار بایستی به منظور تسریع در روند عملیات برداشت فرآورده دستورالعمل الزامات HSE که بایستی توسط پیمانکاران حمل و نقل رعایت شود و سایر موارد مرتبط با عملیات و حمل فرآورده را از همکاران معاونت عملیات مدیریت صادرات و واردات شرکت ملی نفت ایران دریافت نمایند.
  • کلیه هزینه های مربوط به تهیه اسناد ، بارگیری ، حمل و نقل ، آزمایش نمونه ،ترخیص و گمرک صادرات، هر گونه مالیات، بیمه و عوارض و حقوق دولتی یا محلی بر اساس قوانین و مقررات موضوعه که به فروشنده  تحمیل می گردد بر عهده خریدار میباشد.
  • خریدار ملزم به برداشت تمام محموله در طول مدت اعتبار خواهد بود و در غیر اینصورت مشمول جرایم برداشت براساس مفاد قرارداد فیمابین خواهد شد.
  • پرداخت وجه تسویه پس از تایید شدن درخواست خرید در رینگ صادراتی بورس انرژی می‌بایست ظرف مدت پنج روز کاری بدون جریمه و پنچ روز کاری دیگر با ۰.۲۵% جریمه روزانه بصورت یکجا و صرفا بصورت ارزی در خارج از کشور به حساب های اعلامی از طرف شرکت ملی پخش صورت خواهد پذیرفت.
  • خریداران حق واگذاری تحویل کالای خریداری شده را به غیر ندارند و خود یا نماینده ( با باربری اعلام شده ) باید در محل تحویل بار حضور یابند.
  • اخذ کلیه مجوزات گمرکی لازم در مقصد به عهده خریدار می باشد.
  • نرخ ارز جهت واریز پیش پرداخت : میانگین نرخ خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه ارز (سنا) متعلق به بانک جمهوری اسلامی ایران به آدرس اینترنتی www.sanarate.ir دو روز کاری قبل از روز عرضه می‌باشد.

برای اطلاعات بیشتر درمورد نحوه خرید رافینیت از بورس انرژی ایران و پروسیجر فروش رافینیت به مقاله شرایط فروش و آنالیز رافینیت مراجعه کنید.

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین رافینت برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش رافینت در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

منبع : سازمان بورس انرژی ایران