گوگرد گرانوله پالایش نفت لاوان
25
شهریور

اطلاعیه عرضه گوگرد گرانوله در رینگ بین‌الملل بورس کالا

گوگرد گرانوله پالایش نفت لاوان

اطلاعیه عرضه گوگرد گرانوله پالایش نفت لاوان

مشخصات کالاتسویه به صورت ارزی (دلاری/یورو/درهم) مطابق دستور العمل بورس کالا در حساب های خارج از کشور پالایشگاه و نرخ تسعیر دلار به ریال بر اساس میانگین نرخ خرید و فروش حواله دلار هفتگی موجود در سامانه سنا در روز معامله و یورو به دلار بانک مرکزی اروپا (سایت ecb) یک روز قبل عرضه و دلار به درهم ۳.۶۷۲۵ می‌باشد. فرآیند اجرایی صادرات بر عهده خریدار بوده و اظهار فرآورده در مرز خروجی بر عهده فروشنده می‌باشد. تحویل FOB جزیره لاوان و در جامبوبگ یک تنی مهلت برداشت کل فرآورده تا ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ چناچه خریدار در مهلت مذکور اقدام به برداشت ننمایند مشمول هزینه انبار داری به میزان ۳.۵ درصد ارزش مانده فرآورده به صورت روز شمار می‌گردد. هزینه توزین در لاوان بر عهده فروشنده می‌باشد. تحویل فرآورده باقی مانده منوط به تسویه هزینه انبار داری بوده و تسویه از محل فرآورده مجاز می‌باشد . فرآورده به صورت عدسی می‌باشد. تحویل کالا از طریق شناور با حداکثر درفت ۳.۶ متر و حداکثر طول ۸۰ متر می‌باشد کالای خریداری شده معاف از مالیات بر ارزش افزوده می‌باشد.
تولید کنندهپالایش نفت لاوان
قیمت پایـه دلار
۱۴۱
تاریخ عرضه۱۴۰۰/۰۶/۲۸
تاریخ تحویل۱۴۰۰/۰۷/۲۷
مکان تحویلFOB – لاوان
حجم عرضه تُـن۱,۷۰۰
حداقل عرضه تُـن۱,۷۰۰
نوع بسته بندیجامبوبگ

گوگرد

گوگرد یکی از عناصر شیمیایی جدول تناوبی است که نماد آن S و عدد اتمی آن ۱۶ می‌باشد. گوگرد یک نافلز فراوران بی‌بو ، بی‌مزه و چند ظرفیتی است که بیشتر به شکل کریستالهای زرد رنگ که در کانی‌های سولفید و سولفات بدست می‌آید شناخته شده می‌باشند. گوگرد یک عنصر حیاتی و لازم برای تمامی موجودات زنده است که مورد نیاز اسید آمینه‌ها و پروتئین‌ها می‌باشد. این عنصر به صورت اولیه در کودها استفاده می‌شود ولی بصورت گسترده تر در باروت ، ملین ها ، کبریت ها و حشره کش ها بکار گرفته می‌شود.

برای مطالعه بیشتر درباره گوگرد به مقاله اطلاعات کامل در مورد گوگرد ( Sulfur ) مراجعه کنید.

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین گوگرد گرانوله برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش گوگرد گرانوله در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

منبع : سازمان بورس کالای ایران