اطلاعیه عرضه گوگرد گرانوله در رینگ بین‌الملل بورس کالا

عرضه گوگرد گرانوله پالایش نفت تهران

اطلاعیه عرضه گوگرد گرانوله پالایش نفت تهران ( تندگویان )

مشخصات کالااظهارنامه گمرکی به نام خریدار(شرکت خارجی مجازبه خرید نیست) کلیه اقدامات موردنیاز و هزینه های مرتبط به صدوراظهارنامه گمرکی وصادرات فرآورده به عهده خریداراست. هزینه جانبی وعوارض به ازای هرتن ریال۴۳۶۰۰ و ۹% مالیات ازخریدار اخذ میگردد. زمانبندی حمل با هماهنگی فروشنده مهلت برداشت حداکثر تا ۴۵ روزپس از مهلت مجاز تحویل و درصورت عدم برداشت به موقع فرآورده ، هزینه انبار داری ۵% ارزش فرآورده باقیمانده ، به ازای هر ماه دریافت میگردد . تحویل EXW ازطریق بارگیری مبنای محاسبات وزن باسکول عرضه کننده نماینده خریدار می‌تواند در زمان بارگیری جهت نظارت بر مقادیر کمی و کیفی در محل حضوریابد. پس از تحویل فرآورده به خریدار عرضه کننده هیچ مسئولیتی درقبال نحوه استفاده ، حمل و نقل و هزینه های مربوطه و موارد دیگر ندارد. درزمان بارگیری فراورده ، هیچ آزمایش کیفی توسط فروشنده انجام نمی‌شود و در صورت اختلاف بررسی با ارسال نمونه شاهد تسویه اعتباری با تایید عرضه کننده درقبال ارائه ضمانتنامه یا LC معتبر بانکی با مهلت تسویه ۱۰ماهه بدون کارمزد و باید تا قبل از تاریخ تسویه ارائه گردد خریدار ملزم به ارائه پروانه بهره برداری مرتبط , کد اقتصادی ، شناسه ملی ، آدرس… هرگونه عواقب ناشی ازعدم اجرای بندهای فوق برعهده خریدار است.
تولید کنندهپالایش نفت تهران ( تندگویان )
قیمت پایـه ریال‌صادراتی
۲۸,۴۳۴
تاریخ عرضه۱۴۰۰/۰۴/۲۸
تاریخ تحویل۱۴۰۰/۰۵/۰۶
مکان تحویلExwork
حجم عرضه تُـن۵,۰۰۰
حداقل عرضه تُـن۱۰
نوع بسته بندیفله

گوگرد

گوگرد یکی از عناصر شیمیایی جدول تناوبی است که نماد آن S و عدد اتمی آن ۱۶ می‌باشد. گوگرد یک نافلز فراوران بی‌بو ، بی‌مزه و چند ظرفیتی است که بیشتر به شکل کریستالهای زرد رنگ که در کانی‌های سولفید و سولفات بدست می‌آید شناخته شده می‌باشند. گوگرد یک عنصر حیاتی و لازم برای تمامی موجودات زنده است که مورد نیاز اسید آمینه‌ها و پروتئین‌ها می‌باشد. این عنصر به صورت اولیه در کودها استفاده می‌شود ولی بصورت گسترده تر در باروت ، ملین ها ، کبریت ها و حشره کش ها بکار گرفته می‌شود.

برای مطالعه بیشتر درباره گوگرد به مقاله اطلاعات کامل در مورد گوگرد ( Sulfur ) مراجعه کنید.

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین گوگرد گرانوله برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش گوگرد گرانوله در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

منبع : سازمان بورس کالای ایران

مقالات مرتبط