عرضه گوگرد گرانوله بندرعباس
25
شهریور

اطلاعیه عرضه گوگرد گرانوله در رینگ بین‌الملل بورس کالا

عرضه گوگرد گرانوله بندرعباس

اطلاعیه عرضه گوگرد گرانوله پالایش نفت بندرعباس

مشخصات کالاتسویه ریالی / اظهار نامه کالا به نام خریدار / تحویل (درب کارخانه) / تامین کامیون ولودر برای بارگیری با خریدار / مهلت برداشت فرآورده خریداری شده تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ می‌باشد، چنانچه خریدار در مهلت تعیین شده نسبت به برداشت فرآورده خریداری شده اقدام ننمایند مشمول هزینه انبار داری میگردد بگونه ای که هزینه انبار داری درماه اول به میزان ۲% ارزش فرآورده برداشت نشده و از ماه دوم به بعدماهیانه ۵% برای خریدار محاسبه و بصورت روز شمار دریافت می‌گردد / هزینه انبار داری قبل از تمدید مهلت برداشت ازخریداران اخذ می‌گردد / قیمت کالا بدون در نظر گرفتن مالیات و عوارض ارزش افزوده است و علاوه بر مبالغ کالا ، مالیات و عوارض بر ارزش افزوده ، طبق مصوبه سال ۱۴۰۰، می‌بایست توسط خریدار به حساب شماره ۷۸۸۰۲۵۶۸ بانک رفاه کارگران شعبه بندرعباس به نام پالایشگاه بندرعباس واریز نماید / ازخریدار ، به ازاء هرتن ، مبلغ ۱۰۹۰۰ ریال بابت هزینه توزین اخذمی‌گردد. نوع اعتبار در تسویه های اعتباری ، LC می‌باشد گوگرد فروخته شده درب پالایشگاه تحویل نماینده شرکت خریدار میگردد و این شرکت مسئولیتی نسبت به گوگرد تحویل شده و خارج ازپالایشگاه ندارد. تحویل فرآورده باقیمانده منوط به تسویه هزینه انبار داری بوده و تسویه از محل فرآورده مجاز می‌باشد.
تولید کنندهپالایش نفت بندرعباس
قیمت پایـه ریال‌صادراتی
۳۵,۰۷۴
تاریخ عرضه۱۴۰۰/۰۶/۲۸
تاریخ تحویل۱۴۰۰/۰۷/۱۲
مکان تحویلExwork
حجم عرضه تُـن۶,۰۰۰
حداقل عرضه تُـن۱۰۰
نوع بسته بندیفله

گوگرد

گوگرد یکی از عناصر شیمیایی جدول تناوبی است که نماد آن S و عدد اتمی آن ۱۶ می‌باشد. گوگرد یک نافلز فراوران بی‌بو ، بی‌مزه و چند ظرفیتی است که بیشتر به شکل کریستالهای زرد رنگ که در کانی‌های سولفید و سولفات بدست می‌آید شناخته شده می‌باشند. گوگرد یک عنصر حیاتی و لازم برای تمامی موجودات زنده است که مورد نیاز اسید آمینه‌ها و پروتئین‌ها می‌باشد. این عنصر به صورت اولیه در کودها استفاده می‌شود ولی بصورت گسترده تر در باروت ، ملین ها ، کبریت ها و حشره کش ها بکار گرفته می‌شود.

برای مطالعه بیشتر درباره گوگرد به مقاله اطلاعات کامل در مورد گوگرد ( Sulfur ) مراجعه کنید.

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین گوگرد گرانوله برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش گوگرد گرانوله در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

منبع : سازمان بورس کالای ایران