عرضه روغن پایه SN150 شرکت نفت سپاهان
27
تیر

اطلاعیه عرضه روغن پایه SN150 در رینگ بین‌الملل بورس کالا

عرضه روغن پایه SN150 شرکت نفت سپاهان

اطلاعیه عرضه روغن پایه SN150 شرکت نفت سپاهان

مشخصات کالااظهار بنام فروشنده می‌باشد .مدت برداشت کالای خریداری شده ۳۰ روز تقویمی از زمان معامله در بورس کالا می‌باشد . پرداخت وجه معامله به صورت درهم در کشور امارات در حساب ارزی فروشنده که متعاقبا اعلام خواهد شد انجام می‌شود. درصورتی که مشتری طی دو ماه از طریق بورس کالا مجموعا مقدار ۶۰۰۰ تن خریداری نماید ۴ دلار به ازای هر تن و در صورتی که مقدار ۱۰۰۰۰ تن خریداری نماید ۱۰ دلار به ازای هر تن مشمول تخفیف می گردد. نرخ تسعیر دلار به ریال بر اساس نرخ میانگین هفتگی خرید و فروش ثبت شده در سامانه نیما در روز معامله می‌باشد.
تولید کنندهنفت سپاهان
قیمت پایـه ریال‌صادراتی
۹۳۰
تاریخ عرضه۱۴۰۰/۰۴/۲۸
تاریخ تحویل۱۴۰۰/۰۵/۰۵
مکان تحویلExwork
حجم عرضه تُـن۱,۰۰۰
حداقل عرضه تُـن۱,۰۰۰
نوع بسته بندیفلـه

روغن پایه

یکی از مهمترین ماده های اولیه در صنعت و خودرو است. این ماده پرمصرف ترین ماده اولیه است و تشکیل دهنده روغن موتور و روانکارهای صنعتی و خودرویی است که آن را روغن پایه می نامند که سهم آن در محصول بعضا تا نود و هفت درصد می‌رسد. روغن پایه نامی است که به روغن های درجه روانکاری داده می شود که در ابتدا از پالایش روغن خام (روغن پایه معدنی) یا از طریق سنتز شیمیایی (روغن پایه مصنوعی) تولید می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روغن پایه به مقاله اطلاعات کامل در مورد روغن پایه مراجعه کنید.

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین روغن پایه SN150 برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش روغن پایه SN150 در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

آنالیز روغن پایه SN150 شرکت نفت سپاهان

منبع : سازمان بورس کالای ایران