عرضه-حلال-402-تبریز
09
تیر

اطلاعیه عرضه حلال ۴۰۲ در رینگ بین‌الملل بورس انرژی

عرضه-حلال-402-تبریز

اطلاعیه عرضه حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز

نماد تجاریISVTBCABEX0000530
نام تولیدکنندهشرکت پالایش نفت تبریز
تحویل۱۴۰۰/۰۵/۳۰
تاریخ عرضه۱۴۰۰/۰۵/۲۰ – ساعت ۱۳:۰۰:۰۰
نام تجاری کالاحلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز در رینگ بین الملل
توضیحمطابق با امیدنامه و طبق اطلاعیه عرضه
حجم عرضه۱,۰۰۰ تُـن
حداکثر حجم عرضه۰ تُـن
نوع معاملهنقدی
قیمت پایه
تن ۶۲۳.۶۰۰۰ دلار ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
حداقل قیمت پایههر تن ۶.۲۴ دلار ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
حداکثر قیمت پایههر تن ۱۲۴۰.۹۶  دلار ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
شرایط پرداختتسویه به صورت اسناد خارج از از پایاپای بوده و امکان تسویه نقدی وجود ندارد. واریز ۱۰ درصد ارزش معامله قبل از شروع عرضه الزامی است.نرخ تسعیر ارز بر اساس میانگین نرخ های خرید وفروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز (سنا) متعلق به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به آدرس : www.sanarate.ir دو روز کاری قبل از روز عرضه جهت واریز پیش پرداخت ومیانگین نرخهای خرید وفروش اسکناس دلار سامانه مذکور در روز کاری قبل از معامله جهت محاسبه کارمزدها قرار خواهد گرفت . ترم تحویل EX-WORK می باشد.
بسته بندیفله / بار پایه
بازار هدفبین الملل
حداقل قیمت مجازهر تن -۶۲۲۹۷۶.۴۰ دلار ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
حداکثر قیمت مجازهر تن ۶۲۴۲۲۳.۶۰ دلار ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
حداقل حجم خرید۲۵
حداقل حجم معامله جهت کشف قیمت۱۰
Tick۰.۰۱۰۰۰
حداکثر حجم خرید۱,۰۰۰
حداکثر حجم خرید۱,۰۰۰
ضریب حجمی۲۵
محل تحویلدرب کارخانه

حلال ۴۰۲

این ترکیب آروماتیک به عنوان حلال برای از بین بردن لکه های مختلف و همچنین به منظور حلال در صنعت رنگ سازی مورد استفاده قرار می گیرد. زدودن ترکیبات آروماتیک از این حلال موجب بی بو شدن و افزایش کاربری آن در صنعت رنگ گردیده است.

برای مطالعه بیشتر درباره انواع حلال ها به مقاله معرفی کامل انواع حلال ها مراجعه کنید.

پروسیجر فروش حلال ۴۰۲

  • واریز ۱۰ % ارزش معامله به عنوان پیش پرداخت ، حداکثر یک ساعت قبل از شروع عرضه الزامی است .
  • وجه پیش پرداخت ریالی پس از تسویه نهایی با کسر کارمزد های قانونی به حساب معرفی شده توسط مشتری عودت داده می شود .
  • نرخ تسعیر ارز بر اساس میانگین نرخ‌های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز سنا متعلق به بانک جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
  • دوروز کاری قبل از عرضه جهت واریز پیش پرداخت و میانگین نرخ های خرید و فروش روزانه اسکناس دلار در سامانه مذکور جهت محصابه کارمزها و ارزش معامله قرار خواهد گرفت.
  • تسویه به صورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه به صورت نقدی وجود نداشته  و تسویه صرفا به صورت ارزی به عهده خریدار است.
  • صادرات تنها از طریق مرزهای مجاز گمرکی انجام می شود و اعلام مقصد درخواستی صادرات توسط خریدار الزامی است.
  • درصورت درخواست خریدار و اخذ تاییدیه پالایشگاه و انعقاد قرارداد پیشنهادی پالایشگاه در خصوص کالای خریداری شده امکان اظهار در بنادر جنوبی کشور با رعایت کلیه شرایط قانون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط خریدار نیز وجود دارد.
  • اخذ کلیه مجوزات گمرکی لازم در مقصد به عهده خریدار می باشد.
  • نرخ ارز جهت واریز پیش پرداخت : میانگین نرخ خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه ارز (سنا) متعلق به بانک جمهوری اسلامی ایران به آدرس اینترنتی www.sanarate.ir دو روز کاری قبل از روز عرضه می‌باشد.
  • نرخ ارز جهت محاسبه کارمزدها و ارزش علی الحساب معامله میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز (سنا) یک روز کاری قبل از روز معامله می باشد. محصول خریداری شده طبق آنالیز ارائه شده توسط سازمان بورس انرژی به خریدار تحویل خواهد شد خریدار موظف است نسبت به تست فرآورده قبل از برداشت اقدام و نمونه شاهد تهیه نماید.در صورتیکه این اقدام صورت نپذیرد ، خریدار حق هیچگونه اعتراضی در خصوص آنالیز فراورده نخواهد داشت.

برای اطلاعات بیشتر درمورد نحوه خرید حلال ۴۰۲ از بورس انرژی ایران و پروسیجر فروش حلال ۴۰۲ به مقاله شرایط فروش و آنالیز حلال ۴۰۲ مراجعه کنید.

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین حلال ۴۰۲ برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش حلال ۴۰۲ در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

آنالیز حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز

منبع : سازمان بورس انرژی ایران