عرضه-اسلاک-واکس-سنگین
16
تیر

اطلاعیه عرضه اسلاک واکس سنگین ۴۰ در رینگ بین‌الملل بورس کالا

عرضه-اسلاک-واکس-سنگین

اطلاعیه عرضه اسلاک واکس سنگین ۴۰ شرکت نفت ایرانول تهران

مشخصات کالا
شماره حساب ۱۹۰۰۳۶۳۶/۷۵ با شناسه ملی ۱۰۱۰۲۳۷۳۵۱ بانک ملت شعبه گلستان پاسداران جهت واریز مالیات ارزش افزوده میباشد.قیمت های جدول فوق قیمت فروش نقدی میباشد، تسویه حساب بصورت ریالی و برحسب ضوابط و مقررات اتاق پایاپای و دستور العمل اجرایی رینگ صادراتی بورس کالای ایران انجام میگردد، بدیهی است که در این شرایط اظهار و صدور کالا با نام خریدار و توسط او انجام خواهد شد. کلیه شرکت های خریدار معادل ریالی ۹% مالیات بر ارزش افزوده را در زمان را در زمان تسویه ,به صورت نقدی پرداخت و جهت استرداد وجه مذکور از طریق اداره دارایی اقدام نمایند.مهلت برداشت ۲۵ روز تقویمی پس ازتاریخ معامله در بورس کالا خواهد بود لذا در صورت عدم برداشت کالای خریداری شده در موعد مذکور فروشنده می تواند نسبت به دریافت جرائم متعلقه به میزان ۲.۵% ارزش مقدار باقیمانده محصول خریداراری شده اقدام نماید.تحویل مانده حواله کمتر از ۲۶ تن در تعهد فروشنده نمی باشد.لذا وجه مربوط به مانده مذکور به خریدار مسترد و یا در حساب بستانکاری مشتری جهت خرید های بعدی لحاظ میگردد مشتریان می‌بایست نسبت به ارئه مدارک اگهی ثبت شرکت آگهی تغیرات شرکت گواهی شخص دارای امضای مجاز اقدام نمایند.
تولید کنندهنفت ایرانول تهران
قیمت پایـه ریال‌صادراتی۱۳۶,۰۰۰
تاریخ عرضه۱۴۰۰/۰۴/۱۹
تاریخ تحویل۱۴۰۰/۰۴/۲۷
مکان تحویلEXW – تهران
حجم عرضه تُـن۳۱۲
حداقل عرضه تُـن۲۶
نوع بسته بندیفله

اسلاک واکس

ماده اولیه برای تولید پارافین جامد ، اسلاک واکس (Slack Wax) می باشد.

اسلاک واکس یکی از مشتقات نفت خام که میزان ناخالصی آن (میزان روغن موجود در آن) بین ۵ تا ٣٠% متفاوت است. نقطه ذوب اسلاک واکس از ۵٠ تا ۵۵ درجه سانتی گراد متغییر است و در صنعت در موارد بسیاری کاربرد دارد. در روانکاری ها، تولید شمع، به عنوان ضد آب برای چوب های مصنوعی (صنایع کبریت سازی و شومینه سازی) و غیره به کار می رود.

برای مطالعه بیشتر درباره اسلاک واکس به مقاله اسلاک واکس (slack wax) چیست؟ مراجعه کنید.

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین اسلاک واکس سنگین برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش اسلاک واکس سنگین در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

منبع : سازمان بورس کالای ایران