8:30 – 16

  98-3535227500+

  info@kianpetroleum.com

عرضه روغن موتور نفت سپاهان

اطلاعیه عرضه روغن موتور SC-CC شرکت نفت سپاهان

مشخصات کالاروغن موتوری SC/CC از نوع ۴۰ می‌باشد اظهار بنام فروشنده می‌باشد .مدت برداشت کالای خریداری شده ۳۰ روز تقویمی از زمان معامله در بورس کالا می‌باشد پرداخت وجه معامله به صورت درهم در کشور امارات در حساب ارزی فروشنده که متعاقبا اعلام خواهد شد انجام می‌شود نرخ تسعیر دلار به ریال بر اساس نرخ میانگین هفتگی خرید و فروش ثبت شده در سامانه نیما در روز معامله می‌باشد درصورت خرید کل مقدار عرضه توسط خریدار مقدار ۱۰۷ دلار تخفیف به ازای هر تن داده می‌شود.در صورت درخواست مشتری برای تحویل فوب ، ۲۰ دلار به ازای هر تن اضافه می گردد.
تولید کنندهنفت سپاهان
قیمت پایـه ریال‌صادراتی
۱,۰۷۲
تاریخ عرضه۱۴۰۰/۰۴/۲۸
تاریخ تحویل۱۴۰۰/۰۵/۰۵
مکان تحویلExwork
حجم عرضه تُـن۲۹۹
حداقل عرضه تُـن۲۳
نوع بسته بندیبشـکه

روغن موتور

روغن موتور که نقش خون در رگ های موتور دارد از ترکیباتی چون روغن پایه (Base Oil) و مواد افزودنی تولید می‌شود.

روغن موتور در علوم مکانیکی و صنعت خودرو ، بسیار کاربرد دارد و وظیفه اصلی آن ، روان‌کاری و محافظت از تک‌تک قطعات سخت پیشرانه است. این مایع در انواع اتومبیل از دو ماده اصلی روغن پایه و مواد افزودنی تشکیل می‌شوند. در واقع روغن پایه جهت ترکیب با آب و جلوگیری از اصطکاک بین قطعات که با هم درگیری‌های بسیاری دارند ، استفاده می‌شود.

برای مطالعه بیشتر درباره روغن موتور به مقاله اطلاعات کامل در مورد روغن موتور مراجعه کنید.

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین روغن موتور برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش روغن موتور در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

منبع : سازمان بورس کالای ایران