8:30 – 16

  98-3535227500+

  info@kianpetroleum.com

اطلاعیه-عرضه-میعانات-گازی

تامین میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی

نام تولیدکنندهشرکت مجتمع گاز پارس جنوبی
تاریخ تحویل۱۴۰۰/۰۷/۲۰
نام تجاری کالامیعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی در رینگ بین الملل
حجم عرضه۲۰,۰۰۰  تُـن
نوع معاملهنقدی
قیمت پایهتن ۴۲۸.۰۰۰۰  دلار ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
بسته بندیفله / بار پایه
بازار هدفبین الملل
حداقل حجم خرید۱۰۰
ضریب حجمی۱۰۰
محل تحویلتحویل کالا به حمل کننده در مبدا
شرایط پرداخت** میعانات گازی پارس جنوبی به صورت زمینی از عسلویه ( درب کارخانه) ** * حداقل میزان خرید ۲۰۰۰ متریک تن می‌باشد و میزان کلی خرید می‌بایستی ضریبی از آن باشد* متقاضیان خرید باید پیش از انجام معامله در روز عرضه، نسبت به واریز ۶ درصد ارزش سفارش بر مبنای قیمت پایه اعلامی به عنوان پیش پرداخت به صورت ارزی یا ریالی به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (شرکت سمات) و یا تامین اعتبار مبلغ مربوطه نزد شرکت ملی نفت ایران (و یا شرکت نیکو) منوط به تایید فروشنده اقدام نمایند. نرخ تسعیر ارز بر اساس میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظار ارز (سنا) متعلق به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به آدرس اینترنتی www.sanarate.ir برای ۲ روز کاری قبل از روز عرضه جهت واریز پیش پرداخت و میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه مذکور یک روز قبل از معامله جهت واریز کارمزدها و ارزش معامله خواهد بود است. شیوه تسویه به صورت شرایطی و از طریق تسویه خارج از پایاپای ، بدون امکان تسویه نقدی و صرفا ارزی می‌باشد.

میعانات گازی

میعانات گازی – طبیعی که مایعات گاز طبیعی نیز نامیده می شود ، مخلوطی با چگالی کم از مایعات هیدروکربنی است که به عنوان اجزای گازی در گاز طبیعی خام تولید شده از بسیاری از میادین گاز طبیعی وجود دارد. برخی از گونه های گاز موجود در گاز طبیعی خام در صورت کاهش دما در یک فشار تنظیم شده به زیر دمای نقطه شبنم هیدروکربن ، به حالت مایع متراکم می شوند.

برای مطالعه بیشتر درباره میعانات گازی به مقاله اطلاعات و معرفی میعانات گازی ( Condensate ) مراجعه کنید.

پروسیجر فروش میعانات گازی

شرکت بین المللی کیان پترولیوم به تهیه و تامین میعانات گازی برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش میعانات گازی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی می باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

آنالیز میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی

منبع : سازمان بورس انرژی ایران