خرید گاز مایع

عرضه گاز مایع انبار نفت اراک

تامین گاز مایع پتروشیمی پارس

نام تولیدکنندهشرکت پتروشیمی پارس
تاریخ تحویل۱۴۰۰/۰۸/۲۶
نام تجاری کالاگازمایع پتروشیمی پارس در رینگ بین الملل
حجم عرضه۴۲,۰۰۰  تُـن
نوع معاملهکشف پریمیوم
قیمت پایهتن -۷۵.۰۰۰۰ پریمیوم دلاری ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
بسته بندیفله / بار پایه
بازار هدفبین الملل
حداقل حجم خرید۴,۲۰۰
ضریب حجمی۴,۲۰۰
محل تحویلفوب عسلویه
شرایط پرداختتسویه بصورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه نقدی وجود ندارد. مقدار خرید برای هر خریدار ۴,۲۰۰ تن می‌باشد. خریداران می‌بایست ۱۰ % پیش پرداخت خرید را قبل از شروع عرضه پرداخت نمایند. مبنای پیش پرداخت ۷۸۳ دلار می‌باشد. نرخ تسعیر ارز بر اساس میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز (سنا) متعلق به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به آدرس اینترنتی www.sanarate.ir دو روز کاری قبل از عرضه جهت واریز پیش پرداخت و میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه مذکور در روز کاری قبل از معامله جهت محاسبه کارمزدها و ارزش علی الحساب معامله قرار خواهد گرفت.

گاز مایع

گاز مایع یا ال‌پی‌جی به دو گاز هیدروکربنی بوتان و پروپان یا ترکیب آنها گفته می‌شود که در حالت مایع نگه داشته می‌شوند. معمولاً مقادیر کمی از ترکیباتی چون پروپیلن و بوتیلن نیز در گاز مایع موجود است.

مطلب پیشنهادی : اطلاعات کامل در مورد گاز مایع ال‌پی‌جی ( LPG )

پروسیجر فروش گاز مایع

  • واریز ۱۰ % ارزش معامله به عنوان پیش پرداخت ، حداکثر یک ساعت قبل از شروع عرضه الزامی است .
  • وجه پیش پرداخت ریالی پس از تسویه نهایی با کسر کارمزد های قانونی به حساب معرفی شده توسط مشتری عودت داده می شود .
  • نرخ تسعیر ارز بر اساس میانگین نرخ‌های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز سنا متعلق به بانک جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
  • دوروز کاری قبل از عرضه جهت واریز پیش پرداخت و میانگین نرخ های خرید و فروش روزانه اسکناس دلار در سامانه مذکور جهت محصابه کارمزها و ارزش معامله قرار خواهد گرفت. تسویه به صورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه به صورت نقدی وجود نداشته  و تسویه صرفا به صورت ارزی به عهده خریدار است .
  • صادرات تنها از طریق مرزهای مجاز گمرکی انجام می شود و اعلام مقصد درخواستی صادرات توسط خریدار الزامی است.
  • محصول عرضه شده شامل ۳۰درصد بوتان ، و ۷۰ درصد پروپان با +- ۱۰ درصد به اختیار فروشنده است.
  • اخذ کلیه مجوزات گمرکی لازم در مقصد به عهده خریدار می باشد.

برای اطلاعات بیشتر درمورد نحوه خرید گاز مایع از بورس انرژی ایران و پروسیجر فروش گاز مایع به مقاله شرایط فروش و آنالیز گاز مایع مراجعه کنید.

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین گاز مایع برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش گاز مایع در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

منبع : سازمان بورس انرژی ایران

مقالات مرتبط