خرید اولین عرضه اکستراکت نفت سپاهان در رینگ صادراتی بورس انرژی توسط Kian Group

اکستراکت

در فرایند تقطیر نفت خام ماده ای بدست می آید به نام لوبکات. اولیه کارخانجات تولید روغن موتور است.
در این کارخانه ها این ماده خوراک لوبکات با نوعی حلال بنام فورفورال ترکیب و پس از فعل و انفعالات شیمیایی ، جداسازی فورفورال اکستراکت محصول جانبی استخراج با
حلال فورفورال ماده ای بنام رافینیت استخراج می گردد.

برای اطلاع از جدیدترین و آخرین اطلاعیه عرضه های سازمان بورس انرژی به بخش اطلاعیه عرضه ها مراجعه کنید.

شرکت نفت سپاهان

پالایشگاه نفت سپاهان در سال ۱۳۷۱ به­ عنوان یکی از واحدهای پالایشگاه اصفهان آغاز به فعالیت نمود. این واحد پالایشگاهی در ابتدای مهر ماه سال ۱۳۷۸ به­ صورت یک شرکت سهامی خاص تحت عنوان شرکت تصفیه روغن اصفهان تأسیس و تحت شماره ۱۵۵۰۷۸ مورخ ۱/۷/۱۳۷۸ در اداره ثبت شرکت­ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید.

شرکت نفت سپاهان از آغاز تأسیس به موازات تولید روغن موتورهای دیزلی و بنزینی ، با برآورد ظرفیت تقاضای داخلی اقدام به صادرات روغن پایه اکستراکت و اسلاک واکس مازاد تولیدی نمود که بهترین تصمیم و نشـانه درایت و شنـاخت بازارهای داخلی و بین المللی بوده است.

شرکت نفت سپاهان برای اولین بار ، اکستراکت تولیدی خود را در رینگ بین‌الملل بورس انرژی عرضه کرد که شرکت کیان پترولیوم با نمایندگی از Kian Group با مدیریت آقای معین دانشیان توانسته است با شرکت موفقیت آمیز در این تالار حجم ۲۳۰ تُـن اکستراکت تولیدی شرکت نفت سپاهان به مقصد کشور دوست و همسایه پاکستان ، خریداری و صادر نموده است.

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین اکستراکت برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش اکستراکت در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

مقالات مرتبط