عرضه-نفت-سفید-انبار-نفت-اردبیل
19
تیر

اطلاعیه عرضه نفت سفید انبار نفت اردبیل در رینگ بین الملل بورس انرژی

عرضه-نفت-سفید-انبار-نفت-اردبیل

اطلاعیه عرضه نفت سفید شرکت ملی نفت ایران

نماد تجاریIKRNDCABEX3000519
نام تولیدکنندهشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران
تحویل۱۴۰۰/۰۵/۱۹
تاریخ عرضه۱۴۰۰/۰۵/۱۲ – ساعت ۱۲:۱۰:۰۰
نام تجاری کالانفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در رینگ بین الملل
توضیحمطابق با امیدنامه و طبق اطلاعیه عرضه
حجم عرضه۲,۰۰۰ تُـن
حداکثر حجم عرضه۰ تن
نوع معاملهنقدی
قیمت پایهتن ۵۳۰.۰۰۰۰ دلار ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
حداقل قیمت پایههر تن ۵.۳۰ دلار ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
حداکثر قیمت پایههر تن ۱۰۵۴.۷۰ دلار ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
شرایط پرداختتحویل از انبار نفت اردبیل به مقاصد خشکی می باشد. تسویه به صورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه نقدی وجود ندارد. واریز ۱۰ درصد ارزش معامله به عنوان پیش پرداخت قبل از شروع عرضه الزامی است. نرخ تسعیر ارز بر اساس میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز (سنا) متعلق به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به آدرس اینترنتی www.sanarate.ir دو روز کاری قبل از عرضه جهت واریز پیش پرداخت و میانگین نرخ های خرید و فروش روزانه اسکناس دلار در سامانه مذکور یک روز کاری قبل از معامله جهت محاسبه کارمزدها و ارزش معامله قرار خواهد گرفت.
بسته بندیفله/بار پایه
بازار هدفبین الملل
حداقل قیمت مجازهر تن – ۵۲۹۴۷۰.۰۰ دلار ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
حداکثر قیمت مجازهر تن ۵۳۰۵۳۰.۰۰ دلار ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
حداقل حجم خرید۲۰
حداقل حجم معامله جهت کشف قیمت۲۰
Tick۰.۰۱۰۰۰
حداکثر حجم خرید۲,۰۰۰
حداکثر حجم خرید۲,۰۰۰
ضریب حجمی۲۰
محل تحویلانبار نفت اردبیل

نفت سفید

نفت سفید به طور معمول زرد کم رنگ یا بی رنگ است و بوی مشخصی چندان ناخوشایند ندارد. این ماده از نفت به دست می آید و برای سوزاندن در لامپ های نفتی و بخاری های خانگی یا کوره ها ، به عنوان سوخت یا اجزای سوخت موتورهای جت و به عنوان حلال گریس ها و حشره کش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

برای مطالعه بیشتر درباره میعانات گازی به مقاله اطلاعات کامل در مورد نفت سفید ( Kerosene ) مراجعه کنید.

پروسیجر فروش نفت سفید

  • واریز ۱۰ % ارزش معامله به عنوان پیش پرداخت ، حداکثر یک ساعت قبل از شروع عرضه الزامی است .
  • وجه پیش پرداخت ریالی پس از تسویه نهایی با کسر کارمزد های قانونی به حساب معرفی شده توسط مشتری عودت داده می شود .
  • نرخ تسعیر ارز بر اساس میانگین نرخ‌های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز سنا متعلق به بانک جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
  • دو روز کاری قبل از عرضه جهت واریز پیش پرداخت و میانگین نرخ های خرید و فروش روزانه اسکناس دلار در سامانه مذکور جهت محصابه کارمزها و ارزش معامله قرار خواهد گرفت.
  • تسویه به صورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه به صورت نقدی وجود نداشته  و تسویه صرفا به صورت ارزی به عهده خریدار است.
  • صادرات تنها از طریق مرزهای مجاز گمرکی انجام می شود و اعلام مقصد درخواستی صادرات توسط خریدار الزامی است.
  • درصورت درخواست خریدار و اخذ تاییدیه پالایشگاه و انعقاد قرارداد پیشنهادی پالایشگاه در خصوص کالای خریداری شده امکان اظهار در بنادر جنوبی کشور با رعایت کلیه شرایط قانون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط خریدار نیز وجود دارد.
  • اخذ کلیه مجوزات گمرکی لازم در مقصد به عهده خریدار می باشد.
  • نرخ ارز جهت واریز پیش پرداخت : میانگین نرخ خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه ارز(سنا)متعلق به بانک جمهوری اسلامی ایران به آدرس اینترنتی www.sanarate.ir دو روز کاری قبل از روز عرضه می‌باشد.
  • نرخ ارز جهت محاسبه کارمزدها و ارزش علی الحساب معامله میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز (سنا) یک روز کاری قبل از روز معامله می باشد. محصول خریداری شده طبق آنالیز ارائه شده توسط سازمان بورس انرژی به خریدار تحویل خواهد شد خریدار موظف است نسبت به تست فرآورده قبل از برداشت اقدام و نمونه شاهد تهیه نماید.در صورتیکه این اقدام صورت نپذیرد ، خریدار حق هیچگونه اعتراضی در خصوص آنالیز فراورده نخواهد داشت.

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین نفت سفید برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش نفت سفید در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

آنالیز نفت سفید شرکت ملی نفت ایران

منبع : سازمان بورس انرژی ایران