اطلاعیه عرضه قیر ۶۰۷۰ در رینگ بین‌الملل بورس کالا

عرضه قیر 6070 پالایش نفت جی

اطلاعیه عرضه قیر ۶۰۷۰ پالایش نفت جی

مشخصات کالادرتسویه اعتباری ، امضاوارسال فرم تسویه اعتباری پس از تسویه کامل وجه قرارداد بصورت نقدی با هماهنگی فروشنده به‌ حساب نفت جی و یا از طریق گشایش اعتبار اسنادی داخلی و یا تودیع ضمانتنامه بانکی بی قید و شرط با موافقت فروشنده حداکثر ظرف مدت ۱۰روز کاری / در تسویه حساب اعتباری خریدار می‌بایست طی ۱۰ روز کاری از تاریخ انجام معامله در بورس کالا ۶% وجه معامله را بصورت نقدی به حساب فروشنده واریز نموده و یا معادل ۶% مبلغ قرارداد را بصورت ضمانتنامه بانکی بی قید و شرط تعهد پرداخت بنام نفت جی / کالای خریداری شده خریداران ، بنام شرکت نفت جی اظهار نخواهد شد و مسئولیت اظهار به گمرک و صادرات کالا با خریداران / خریداران باید در زمان تسویه و درخواست حواله برداشت کالا ۹% مالیات پرداخت نمایند. مهلت برداشت حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ می‌باشد که خریدار متعهداست درطول زمان فوق الذکر بصورت تدریجی به برداشت کالا اقدام کند حداکثر مهلت اعلام رسمی درخواست صدور حواله توسط مشتری ۷ روز کاری قبل از اتمام مهلت برداشت قرارداد بورسی / عدم برداشت بموقع تمام یا بخشی از کالا در موعد مقرر اخذ هزینه انبارداری ۷/۵% ارزش مانده برداشت نشده / تغییر گرید کالای خریداری شده در زمان تحویل ، به درخواست خریداران و با توافق فروشنده امکانپذیر می‌باشد.
تولید کنندهنفت جی
قیمت پایـه ریال‌صادراتی
۸۱,۰۰۰
تاریخ عرضه۱۴۰۰/۰۵/۰۴
تاریخ تحویل۱۴۰۰/۰۵/۱۸
مکان تحویلExwork
حجم عرضه تُـن۵,۰۰۰
حداقل عرضه تُـن۲۰
نوع بسته بندیبشـکه

قیر ۶۰۷۰

قیر ۶۰/۷۰ ازجمله مهمترین و پر متقاضی ترین محصولات شرکت قیر پاسارگاد می باشد. این نوع از قیر به صورت عمده در صنایع ساختمان سازی و برای ایزولاسیون سطوح داخلی و خارجی  ساختمان به کار می رود ، به همین جهت کیفیت مطلوب در این نوع از قیر اهمیت بالایی دارد و باعث جلوگیری از هزینه های تعمیر و بازسازی موضعی می شود.

قیر ۶۰/۷۰ یکی از انواع قیرهای تولیدی در پالایشگاه های ایران است. قیر ۶۰/۷۰ به دلیل ویژگی هایی که دارد بیشتر در صنعت راه سازی و ساختمان سازی استفاده می شود و می تواند خواص مورد نیاز این صنایع را تأمین نماید. قیر ۶۰/۷۰ ایران جزء قیرهای صادراتی بوده و به مقدار زیاد به کشورهای دیگر صادر می گردد. در این نوشته قصد داریم تا به معرفی خواص قیر ۷۰/ ۶۰ و استاندارهای لازم برای اندازه گیری و تست ویژگی های قیر ۶۰/۷۰ بپردازیم.

قیر ۶۰/۷۰ بیشتر در پالایشگاه های تهران، اصفهان، شیراز و اراک تولید می شود و بعد از بسته بندی به کشورهای دیگر صادر شده و همچنین بخشی از آن در صنعت راه و ساختمان داخل کشور مصرف می شود.

مقاله پیشنهادی : اطلاعات کامل و معرفی قیر

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین قیر ۶۰۷۰ برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش قیر ۶۰۷۰ در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

منبع : سازمان بورس کالای ایران

مقالات مرتبط