عرضه قیر 6070 نفت پاسارگاد آبادان
24
تیر

اطلاعیه عرضه قیر ۶۰۷۰ در رینگ بین‌الملل بورس کالا

عرضه قیر 6070 نفت پاسارگاد آبادان

اطلاعیه عرضه قیر ۶۰۷۰ نفت پاسارگاد آبادان

مشخصات کالاملاحظات و شرایط عرضه پیوست می‌باشد.حداکثر مهلت مجاز برداشت کالا جهت قیر فله تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ می‌باشد.
تولید کنندهنفت پاسارگاد آبادان
قیمت پایـه ریال‌صادراتی
۶۶,۳۰۰
تاریخ عرضه۱۴۰۰/۰۴/۲۶
تاریخ تحویل۱۴۰۰/۰۵/۲۰
مکان تحویلEXW – آبادان
حجم عرضه تُـن۱۵,۰۰۰
حداقل عرضه تُـن۱۰۰
نوع بسته بندیفله

قیر ۶۰۷۰

قیر ۶۰/۷۰ ازجمله مهمترین و پر متقاضی ترین محصولات شرکت قیر پاسارگاد می باشد. این نوع از قیر به صورت عمده در صنایع ساختمان سازی و برای ایزولاسیون سطوح داخلی و خارجی  ساختمان به کار می رود ، به همین جهت کیفیت مطلوب در این نوع از قیر اهمیت بالایی دارد و باعث جلوگیری از هزینه های تعمیر و بازسازی موضعی می شود.

قیر ۶۰/۷۰ یکی از انواع قیرهای تولیدی در پالایشگاه های ایران است. قیر ۶۰/۷۰ به دلیل ویژگی هایی که دارد بیشتر در صنعت راه سازی و ساختمان سازی استفاده می شود و می تواند خواص مورد نیاز این صنایع را تأمین نماید. قیر ۶۰/۷۰ ایران جزء قیرهای صادراتی بوده و به مقدار زیاد به کشورهای دیگر صادر می گردد. در این نوشته قصد داریم تا به معرفی خواص قیر ۷۰/ ۶۰ و استاندارهای لازم برای اندازه گیری و تست ویژگی های قیر ۶۰/۷۰ بپردازیم.

قیر ۶۰/۷۰ بیشتر در پالایشگاه های تهران، اصفهان، شیراز و اراک تولید می شود و بعد از بسته بندی به کشورهای دیگر صادر شده و همچنین بخشی از آن در صنعت راه و ساختمان داخل کشور مصرف می شود.

مقاله پیشنهادی : اطلاعات کامل و معرفی قیر

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین قیر ۶۰۷۰ برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش قیر ۶۰۷۰ در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

منبع : سازمان بورس کالای ایران