خرید-نفت-کوره-380
07
آذر

خرید نفت کوره ۳۸۰

عرضه نفت کوره 380 در رینگ بین الملل

تامین نفت کوره ۳۸۰ شرکت ملی نفت ایران

نام تولیدکنندهشرکت ملی نفت ایران
تاریخ تحویل۱۴۰۰/۰۹/۱۷
نام تجاری کالانفت کوره ۳۸۰ سانتی استوکس شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین الملل
حجم عرضه۱۰,۰۰۰  تُـن
نوع معاملهکشف پریمیوم
قیمت پایهتن -۳۰.۰۰۰۰ پریمیوم دلاری ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
بسته بندیفله / بار پایه
بازار هدفبین الملل
حداقل حجم خرید۲۵
ضریب حجمی۲۵
محل تحویلفوب عسلویه
شرایط پرداختخریداران علاقمند به شرکت در معامله در روز عرضه می‌بایست تا قبل از شروع عرضه نسبت به واریز ۱۰ % ارزش معامله بر اساس قیمت دلاری ۴۰۹.۶۶ دلار در هر تن به صورت ریالی به حساب شرکت سپرده گزاری مرکزی و تسویه وجوه ، با نرخ تسعیر ارز ۲ روز کاری قبل از عرضه، ( میانگین نرخ خرید و فروش اسکناس در سامانه سنا ) و یا تامین اعتبار مبلغ مربوطه نزد فروشنده اقدام نمایند. شیوه تسویه بصورت شرایطی و از طریق تسویه خارج از پایاپای، بدون امکان تسویه نقدی و صرفاً ارزی می‌باشد.

مازوت ( Mazut )

مازت یا نفت کوره و یا مازوت (به انگلیسی: Mazut) یکی از هیدروکربن‌های نفتی است که در مراحل پالایش نفت خام پس از نفتا و بنزین و نفت سفید به‌دست می‌آید و چون سیاه رنگ است به نام نفت سیاه نیز خوانده می‌شود. این ماده ارزان‌ترین ماده سوختنی برای کوره‌ها ، حمام‌ها و تنور نانوایی‌ها و موتورهای دیزلی و برخی نیروگاه‌ها است.

مقاله پیشنهادی : اطلاعات کامل در مورد نفت کوره یا مازوت ( Mazut )

پروسیجر فروش نفت کوره ۳۸۰ ( مازوت )

  • واریز ۱۰ % ارزش معامله به عنوان پیش پرداخت ، حداکثر یک ساعت قبل از شروع عرضه الزامی است .
  • وجه پیش پرداخت ریالی پس از تسویه نهایی با کسر کارمزد های قانونی به حساب معرفی شده توسط مشتری عودت داده می شود .
  • نرخ تسعیر ارز بر اساس میانگین نرخ‌های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز سنا متعلق به بانک جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
  • دوروز کاری قبل از عرضه جهت واریز پیش پرداخت و میانگین نرخ های خرید و فروش روزانه اسکناس دلار در سامانه مذکور جهت محاسبه کارمزد ها و ارزش معامله قرار خواهد گرفت.
  • تسویه به صورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه به صورت نقدی وجود نداشته  و تسویه صرفا به صورت ارزی به عهده خریدار است.
  • صادرات تنها از طریق مرزهای مجاز گمرکی انجام می شود و اعلام مقصد درخواستی صادرات توسط خریدار الزامی است.
  • درصورت درخواست خریدار و اخذ تاییدیه پالایشگاه و انعقاد قرارداد پیشنهادی پالایشگاه در خصوص کالای خریداری شده امکان اظهار در بنادر جنوبی کشور با رعایت کلیه شرایط قانون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط خریدار نیز وجود دارد.
  • اخذ کلیه مجوزات گمرکی لازم در مقصد به عهده خریدار می باشد.
  • نرخ ارز جهت واریز پیش پرداخت : میانگین نرخ خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه ارز (سنا) متعلق به بانک جمهوری اسلامی ایران به آدرس اینترنتی www.sanarate.ir دو روز کاری قبل از روز عرضه می‌باشد.
  • نرخ ارز جهت محاسبه کارمزدها و ارزش علی الحساب معامله میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز (سنا) یک روز کاری قبل از روز معامله می‌باشد. محصول خریداری شده طبق آنالیز ارائه شده توسط سازمان بورس انرژی به خریدار تحویل خواهد شد خریدار موظف است نسبت به تست فرآورده قبل از برداشت اقدام و نمونه شاهد تهیه نماید. در صورتیکه این اقدام صورت نپذیرد ، خریدار حق هیچگونه اعتراضی در خصوص آنالیز فراورده نخواهد داشت.

شرکت بین المللی کیان پترولیوم به تهیه و تامین نفت کوره ۳۸۰ برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش نفت کوره ۳۸۰ ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی می باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

آنالیز نفت کوره ۳۸۰ شرکت ملی نفت ایران

منبع : سازمان بورس انرژی ایران