حمل و نقل هوایی
25
مرداد

شرکت های حمل و نقل هوایی

حمل و نقل هوایی

حمل و نقل هوایی

حمل و نقل هوایی کالا یا کارگو هوایی (که محموله های تجاری هستند) ، با هواپیماهای مخصوص مانند: هواپیماهای غول پیکر بلوگا یا آنتونف ۲۲۵ از کشوری به کشور مقصد ارسال می شود.

حمل و نقل هوایی بسته به شرایط مورد نیاز مزایای بی‌شماری برای تجارت بین المللی ارائه می‌دهد. با استفاده از این روش می­توانید :

  • اقلام را به سرعت در مسافت های طولانی تحویل دهید
  • برای کالاهای حساس امنیت بالایی را ارائه دهید
  • برای طیف وسیعی از کالاها آن را مورد استفاده قرار دهید.

با این حال ، این روش نیز مانند هر روش دیگری خطرات و معایبی دارد. این معایب به شرح زیر هستند:

  • حمل و نقل هوایی می‌تواند هزینه‌های بالاتری را نسبت به گزینه‌های دیگر داشته باشد و برای همه کالاها مناسب نیست.
  • پروازهای منوط به تأخیر یا لغو هستند
  • در هر فرودگاه مالیاتی وجود دارد که باید پرداخت شود
  • هزینه اضافی سوخت و ارز معمولاً به هزینه‌های حمل و نقل اضافه می‌شود
  • حمل و نقل بیشتر ممکن است از فرودگاه تا مقصد نهایی مورد نیاز باشد

این روش یکی از بهترین روش­های حمل و نقل است. اگر هنوز نمی­دانید که بهترین روش حمل و نقل بین المللی چیست ، برای کالاهایی که فورس زمانی دارند، این روش یکی از بهترین روش­ها محسوب می‌­شود.

شرکت بین المللی کیان پترولیوم به طور کامل بهترین و مناسب ترین شرکت های حمل و نقل هوایی را برای شما لیست کرده است ، تا بتوانید با خیال راحت و مطمئن به ترانزیت کالای خود بپردازید.

نام شرکت تلفن زمینه فعالیت آدرس
حمل و نقل بین المللی تیرداد سپهر۰۲۱-۸۸۶۹۳۱۳۰ خدمات حمل کانتری، زمینی، هوایی و سرویس Door to door حمل کالا، خدمات بازرگانی شامل ترخیص قطعی، ترانزیت داخلی و خارجی ، کاپوتاژ ، خدمات حمل و نقل شامل بار معمولی، ترافیکی ، نیمه سنگین و سنگین ، اعم از زمینی و دریایی تهران، سعادت آباد، خیابان علامه طباطبایی جنوبی، نبش خیابان ۲۴ شرقی، ساختمان تجاری توس
ایران دنا (سهامی خاص) ۰۲۱-۳۳۱۱۱۱۵۱ لجستیک و حمل و نقل ، حمل و نقل بین المللی زمینی ، دریایی ، هوایی ، سنگین و فوق سنگین تهران، خیابان فردوسی، کوچه برلن، کوچه بلژیک، ساختمان جواهری، پلاک ۱۱، طبقه اول
حمل و نقل هوایی شرکت نفت ۰۲۱-۲۲۲۲۸۰۴۴ حمل و نقل هوایی تهران- خ شریعتی- خ دستگردی- نرسیده به خ نفت- پ۱۲۵
جوشن (صنایع دریایی)۰۲۱-۸۸۷۱۷۳۲۳ حمل و نقل هوایی و دریایی تهران- خ بهشتی- پ۳۳۷
آریانا توان پارس – آ.تی.پی ۰۲۱-۸۸۸۸۸۳۷۲ نمایندگی انحصاری شرکت های معظم ایتالیایی الی فلای- الکترو آدا و … تهران- خ ولیعصر- بالاتر از پارک ساعی- پ۱۲۳۰- ط۲- ش۴
هلیکوپتری ایران ۰۲۱-۸۸۷۳۷۴۴۲ خدمات هلیکوپتری تهران- خ بهشتی- خ سرافراز- ک۷- پ۳۷
مرسل ۰۲۱-۸۸۹۶۱۸۹۵ حمل و نقل هوایی – دریایی- زمینی تهران- خ فاطمی- روبه روی سازمان آب- ش۱۹۳- ط۱

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین انواع فرآورده های نفت و گاز و پتروشیمی از بورس انرژی و کالای ایران ( رینگ بین الملل ) برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش انواع فرآورده های نفت و گاز و پتروشیمی در رینگ بین الملل بورس انرژی و بورس کالا ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com