آنالیز گازوئیل پالایش بندر عباس و آبادان
21
مرداد

آنالیز گازوئیل پالایش بندر عباس و آنالیز گازوئیل پالایش آبادان

آنالیز گازوئیل پالایش بندر عباس و آبادان

آنالیز گازوئیل بندر عباس و آنالیز گازوئیل آبادان

شرکت پالایش نفت بندر عباس

پالایشگاه نفت بندر عباس یکی از ۹ شرکت پالایشی کشور می باشد که در زمینی به وسعت تقریبی ۷۰۰ هکتار در کرانه شمالی آب های خلیج فارس و مجاورت شهر بندرعباس احداث شده و در سال ۱۳۷۶ مورد بهره برداری قرار گرفت. این پالایشگاه مدرن ترین و تنها پالایشگاه تصفیه نفت خام سنگین در سطح ایران و خاورمیانه می باشد.

تامین گازوئیل پالایش بندر عباس و پالایش آبادان توسط شرکت بین المللی کیان پترولیوم

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین گازوئیل پالایش بندر عباس و پالایش آبادان ( نفت گاز ) برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش گازوئیل پالایش بندر عباس و پالایش آبادان ( نفت گاز ) در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com