آنالیز حلال ۴۰۲ پالایش کرمانشاه

آنالیز حلال 402 پالایش کرمانشاه

آنالیز حلال ۴۰۲ کرمانشاه

شرکت پالایش نفت کرمانشاه

شروع فعالیت پالایشگاه کرمانشاه ( دومین پالایشگاه کشور ) :

•         در سال ۱۳۰۱ مجددآ گروه های حفاری به منطقه مرزی استان کرمانشاه برگشته و از این زمان فعالیت استخراج نفت در مرز قصر شیرین شروع و با استخراج نفت ، آن منطقه به “میدان نفتی نفت شاه” نام گرفت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به “میدان نفتی نفت شهر” تغییر نام یافت .

•         جهت انتقال نفت خام سبک از میدان نفتی نفت شهر به پالایشگاه کرمانشاه ، خط لوله‌ای به قطر ۳ اینچ و به طول ۲۶۰ کیلومتر احداث شد و این شرکت اولین بار به ظرفیت اسمی ۲۰۰۰ بشکه در روز شروع به کار نمود و تا ۵۰۰۰ بشکه تصفیه می نمود .

•       با افزایش نیاز منطقه به حجم بیشتر فرآورده های نفتی در سالهای ۱۳۵۰ – ۱۳۴۸ پس از برچیدن پالایشگاه قدیمی تغییر خط انتقال نفت خام از ۳ اینچ به ۸ اینچ ، به منظور نوسازی و توسعه آن ، دستگاههای جدید پالایش توسط شرکت UOP طراحی و توسط پیمانکاران مهندسی هلندی ( Continental ) ساخته و نصب شد. و با بکارگیری روشهای جدید تصفیه ، پالایشگاه جدید با ظرفیت طراحی ۱۵۰۰۰ بشکه در روز در سال ۱۳۵۰ شروع بکار نمود و متعاقباً ، ظرفیت عملی آن به حدود ۱۹۰۰۰ بشکه در روز رسید .

تامین حلال ۴۰۲ پالایش کرمانشاه توسط شرکت بین المللی کیان پترولیوم

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین حلال ۴۰۲ پالایش کرمانشاه برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش حلال ۴۰۲ پالایش کرمانشاه در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

مقالات مرتبط