8:30 – 16

  98-3535227500+

  info@kianpetroleum.com

برای اطمینان از اینکه مصرف کنندگان از اتصال اینترنتی بی وقفه برخوردار هستند ، کابل های مخابراتی باید مقاومت کرده و در برابر دسترسی به آب که اغلب منجر به از دست دادن سیگنال یا کاهش می شود ، محافظت شوند. ژل های روغن دفع کننده آب بر اساس کوپلیمرهای بلوک استایرنیک Kraton SBC ترکیبات بسیار خوبی برای پر کردن کابل هستند که باعث افزایش طول عمر کابل می شوند.

ژل کابل ، ماده ایی است با خصوصیات فیزیکی ژله ای و به رنگ سفید که در دمای محیط جامد است. این ماده عایق دی الکتریک بوده و در مقابل اکسید شدن مقاوم می‌باشد. دربین رشته سیم های کابل های مخابراتی تزریق می‌شود. جلوگیری از نفوذ آب به عنوان عایق رطوبتی و مقاومت در برابر اکسید شدن از علت های استفاده این ماده در ساخت کابل های مخابراتی می‌باشد.

ژل های روغن ترکیبی از کاربرد بهینه و دمای سرویس ، قوام ویسکوزیته و احتباس عالی روغن را ارائه می دهند. این می تواند ترکیبات لاستیکی باشد که در کابل های مسی یا گریس های برش دهنده کننده برش که در کابل های فیبر نوری استفاده می شود ، استفاده می شود. SBC ما دارای پنجره های مشخصات مولکولی فشرده ای است که ژل های روغن را قادر می سازد تا با افزایش نرخ برشی به گرانروی کم و سازگار برسند. این امر پمپاژ داخل کابل ها را آسان کرده و برای ژل های ریز کننده برشی که در خطوط تولید کابل نوری پرسرعت استفاده می شود بسیار مناسب است. SBC همچنین سازگاری بسیار خوبی با روغن های معدنی دارد که به جلوگیری از خونریزی روغن کمک می کند.

از آنجا که صنعت سیم و کابل همچنان نیازهای سختگیرانه تری را در مورد هزینه های سیستم کابل و اتصال فیبر بدون مشکل مشاهده می کند ، کراتون همچنان به پیشرفت های جدید پلیمر متعهد است که ضمن افزایش طول عمر کابل ، به رعایت این استانداردها کمک می کند.

ترکیبات پر کننده کابل (پر کردن و غرقابی) یک محیط ضد آب و محافظت در برابر خوردگی و مشکلات احتمالی دی الکتریک را ایجاد می کند ، به عنوان یک مانع در برابر آب که سیم های رسانای فلزی کابل های تلفن مس معمولی (JFTC) و فیبرهای نوری کابل های فیبر نوری را عایق بندی می کند ، عمل می کند.
محصولات متنوعی برای پر کردن کابلهای مخابراتی با توجه به ماهیت ترکیب آنها وجود دارد:
محدوده CECA : بر اساس مواد معدنی

محدوده های CECAFLEX و CECAGEL : مبتنی بر مخلوط یا نیمه مصنوعی

CECAGEL-T : مبتنی بر مصنوعی

H&R پیشروترین تأمین کننده ترکیبات کابل در بخش انرژی و ارتباطات از راه دور در جهان است.

ما از طریق یک شبکه بین المللی از سایت های تولیدی ، پشتیبانی شده توسط دفاتر فروش منطقه ای ، راه حل های کاربردی منحصر به فردی را برای تولید کنندگان ، اپراتورها و نصب کنندگان کابل ارائه می دهیم.

این راه حل های کاربردی در کل صنعت کابل استفاده می شود.

کابلهای ارتباطی مس

INSOJELL – ترکیبات ژله ای نفتی مبتنی بر روغن معدنی به طور خاص برای طغیان کابل های مسی فرموله شده است.

کابلهای ارتباطی فیبر نوری

OPTIFILL – ژل های تیکسوتروپیک معدنی و مصنوعی برای پر کردن و جاری شدن کابل های فیبر نوری از جمله برنامه های جذب هیدروژن

کابل های انرژی MV و HV

اشباع کننده ها ، روغن ها و ترکیبات عایق دی الکتریک کابل های کاغذی و XLPE را فراهم می کنند.

ویژگی ها و مزایا

حل شدن آسان است.
ضخیم شدن کارآمد
با طیف گسترده ای از روغن ها بسیار سازگار است.
ژل های برش دهنده
دافع آب
نقطه افت بالا
بدون جدا شدن روغن
مقاومت در برابر ضربه
استفاده شده در :
کابل مسی
کابل فیبر نوری