8:30 – 16

  98-3535227500+

  info@kianpetroleum.com

پلی-پروپیلن-فیلم-کیان-پترولیوم
پلی-پروپیلن-فیلم-کیان-پترولیوم

پلی پروپیلن فیلم

با بیش از ۱۰۰ تنوع مختلف ، پلی پروپیلن فیلم یکی از پرکاربردترین های جهان است. پلی پروپیلن non-oriented یا  (NOPP) از دهه ۵۰ تاکنون وجود داشته است. فیلم های NOPP در محافظت از محصولات ثابت مانند کارت ها در حال افزایش استفاده هستند. این فیلم همچنین در بسته بندی پنیر ، آب نبات و سایر محصولات غذایی مورد استفاده قرار می گیرد که در آنها مانع رطوبت و مقاوم در برابر روغن است.

فرآیند تولید

در ابتدای امر باید گفت که نام مستعار فیلم های شفاف و یا شیشه ای، سلفون می باشد که در واقع مواد اولیه آن اساسا پروپیلن است. در فرآیند تولید آن ، مواد مذاب بعد از عبور از آب سرد به شکل فیلم در خواهند آمد. گفتنی است که این فیلم های شفاف و مات و متالایز از قابلیت استحکام مناسب و شکنندگی برخوردار است. میتوان گفت که فیلم های پلی پروپیلن دارای وضوحی بسیار خوب، پایداری حرارتی مناسب، استحکام کششی بالا و مانع رطوبت مناسب می باشند.

به عنوان مثال bopp یکی از این موارد است که کارایی بسیار خوب با چگالی کم دارد و همچنین خواص مکانیکی، نوری و مانع بسیار خوبی را هم به همراه دارد.

لمینت حرارتی فیلم ها دارای سطح پوشش داده شده با اکستروژن با رزین ذوب درجه حرارت پایین هستند که با حرارت و فشار باعث لایه بندی فیلم به محصولات کاغذی می شوند. سطح اضافی موجود در سطح چاپی مقدار اضافی را به پایان می رساند.

این محصول نوعی ماده لمینت سازنده بدون آلودگی ، ویسکوزیته قوی و سازگار با محیط زیست است. بعد از لمینت ، یک لایه از فیلم پلاستیکی نازک و شفاف بر روی سطح محصولات وجود خواهد داشت که باعث افزایش درخشندگی و سفتی و همچنین طولانی شدن عمر سرویس محصولات می شود ، هنوز هم در محافظت در برابر ضد آب ، ضد رسوب ، مقاومت در برابر سایش  پس از لمینت از نظر روشنایی و بافت بهتر خواهد بود. علاوه بر این ، هیچ فیلمی نمی تواند پوشش چسبندگی را با فیلم حرارتی عادی کاهش دهد.