8:30 – 16

  98-3535227500+

  info@kianpetroleum.com

نحوه خرید نفت خام سبک

در این مقاله آموزشی که توسط تیم تولید محتوای شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه تهیه شده است ، قرار است شما با نحوه و شرایط خرید نفت خام سبک از بازار بورس انرژی ایران آشنا شوید.

نفت خام سبک

نفت مایعی است که در تشکیلات مختلف سنگ متخلخل در پوسته زمین جمع شده و برای سوزاندن به عنوان سوخت یا فرآوری محصولات شیمیایی استخراج می شود.

نفت خام یا پترولیوم مایعی غلیظ و قابل اشتعال به‌رنگ قهوه‌ای سیر یا سبز تیره یا سیاه است که در لایه‌های بالایی بخش‌هایی از پوسته کره زمین یافت می‌شود. نفت شامل آمیزه پیچیده‌ای از هیدروکربن‌هایی گوناگون است. بیش‌تر این هیدروکربن‌ها از زنجیره آلکان هستند؛ ولی ممکن است از دید ظاهر، ترکیب یا خلوص تفاوت‌های زیادی داشته باشند. نفت را طلای سیاه مینامند. نفت جز سوخت‌های فسیلی به حساب می‌آید و تجدید ناپذیر است.

برای مطالعه بیشتر به مقاله اطلاعات کامل در مورد نفت خام مراجعه کنید.

نحوه خرید نفت خام سبک

شرکت بین المللی خدمات نفتی کیان پترولیوم

شما مشتریان عزیز می‌توانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود در بازار بورس انرژی و کالای ایران را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید :

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com