8:30 – 16

  98-3535227500+

  info@kianpetroleum.com

فوتس اویل یا موم باقیمانده ، محصولی است که با فرآیند تولید واکس پارافین در اثر از بین بردن یا تعریق موم نرم حاصل می شود. در صنایع نساجی ، چرم و لاستیک و همچنین تولید ژل نفت و روغن سفید استفاده می شود.

موم باقیمانده ، مخلوط روغن و موم نرم است. این موم ، که به طور رسمی به روغن روغن شناخته می شود کالایی است که از تولید موم پارافین نیمه تصفیه شده حاصل می شود و تقریباً ۶۰٪ نتیجه ۱۰۰٪ اسلاک تهیه شده توسط پالایشگاه های روغن است.

موم باقیمانده ، روغن بیش از حد دارد ، تا ۵۰٪. به دلیل استفاده زیاد در ساخت صنایع کبریت ، به موم باقیمانده Foots Oil نیز گفته می شود. محصولات ما با نظارت کامل QC مطابق با استاندارد ASTM تولید می شوند و توسط Royal Global Energy تضمین می شوند.

فوتس اویل

محصول جانبی  تولید پارافین جامد است . پس از روغن گیری از اسلک وکس ابتدا محصول پارافین جامد و پسماند آن محصول  فوتس اویل با درصد آروماتیک و گوگرد پایین می‌باشد که بسته به نوع اسلاک وکس، دارای ویسکوزیته متغیر است خواهد بود .در فوتس اویل (%۴۰-۳۰) روغن و درصدی اسیدهای چرب وجود دارد و منبعی از روغن پایه واسیدهای چرب آزاد می باشد.

فوتس اویل در صنایع کفش سازی ، پلاستیک سازی ،  ساخت برزنت ، تولید امولسیون های تخصصی ، تولید پولیش ، صنایع نئوپان  وچوب جهت ضد آب نمودن و بالا بردن طول عمر تولیدات چوبی کاربرد فراوان دارد. در صنعت کبریت سازی نیز به عنوان ماده کمکی جهت بهبود اشتعال کبریت و ماندگاری مدت سوختن آن استفاده میگردد.

فوتس اویل به دو صورت فله و یا بشکه شده در بشکه های ۲۲۰ لیتری به وزن خالص ۱۷۵ کیلوگرم بسته بندی می گردد معمولا از بشکه های مستعمل شسته شده برای این محصول استفاده می گردد  وبا توجه به مصارف آن که صرفاً صنعتی می باشد  نیازی به نو بودن بسته بندی نیست .

فوتس اویل ( residue wax ) به عنوان محصول جانبی فرآیند تولید پارافین جامد است که پس از روغن گیری

از اسلک وکس دو محصول پارافین جامد و فوتس اویل بدست می آید.

در این محصول مقدار زیادی روغن (%۵+/-۳۵) و اسیدهای چرب وجود داردکه یک منبع غنی از روغن پایه و

اسیدهای چرب آزاد می باشد.

کاربرد فوتس اویل در صنعت :

کفش سازی ، پلاستیک سازی ، پولیش ، صنایع نئوپان سازی وبه طور کلی در صنایع چوبی کاربرد فراوان دارد.

از این محصول در صنایع چوبی به خصوص نئوپان سازی ها جهت ضد آب نمودن و بالا بردن طول

عمر تولیدات چوبی و در صنعت کبریت سازی به عنوان ماده کمکی جهت بهبود اشتعال کبریت استفاده میگردد.

همچنین این محصول به دو صورت فله ویا بشکه شده در بشکه های ۲۲۰ لیتری به وزن ۱۷۵ کیلوگرم عرضه

می گردد .

روش خرید ارسال درخواست از طریق ایمیل یا واتساپ ،  پس از صدور پیش فاکتور و واریز وجه ، کالا آماده

ارسال می گردد.

امکان صادرات محصولات پارافین جامد ، پارافین مایع ،فوتس اویل ، وازلین ، فورفورال اکسترکت (RPO) ،

پارافین ژله ای و شمع  وجودارد .

کاربرد های فوتس اویل

چسب و درزگیر ، محصولات ضد یخ ، محصولات روکش کننده ، پرکننده ها ، بتونه ها ، گچ ها ، خاک رس مدل سازی ، رنگ انگشت ، کودها ، سوخت ها ، محصولات تصفیه کننده سطح غیر فلز ، جوهرها و تونرها ، محصولات تصفیه چرم ، روان کننده ها و گریس ها ، محافظت از گیاهان محصولات ، جلا و واکس و محصولات درمان نساجی و رنگ.

انتشار دیگر این ماده به محیط زیست احتمالاً از موارد زیر اتفاق می افتد : استفاده در محیط داخلی به عنوان کمک فرآوری ، استفاده در فضای باز به عنوان کمک فرآوری ، استفاده در محیط داخلی در سیستم های بسته با حداقل انتشار (به عنوان مثال مایعات خنک کننده در یخچال ها ، بخاری های برقی بر پایه روغن) و استفاده در فضای باز در سیستم های بسته با حداقل انتشار (به عنوان مثال مایعات هیدرولیکی در سیستم تعلیق خودرو ، روان کننده ها در روغن موتور و مایعات شکسته

آنالیز فوتس اویل