8:30 – 16

  98-3535227500+

  info@kianpetroleum.com

عرضه رافینیت بوعلی سینا

تامین رافینیت پتروشیمی بوعلی سینا

نام تولیدکنندهشرکت پتروشیمی بوعلی سینا
تاریخ تحویل۱۴۰۰/۰۹/۰۹
نام تجاری کالارافینیت پتروشیمی بوعلی سینا در رینگ بین الملل
حجم عرضه۲,۰۰۰  تُـن
نوع معاملهنقدی
قیمت پایهتن ۶۹۵.۸۹۰ دلار ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
بسته بندیفله / بار پایه
بازار هدفبین الملل
حداقل حجم خرید۵۰۰
ضریب حجمی۵۰۰
محل تحویلتحویل کالا به حمل کننده در مبدا
شرایط پرداختتحویل از انبار معرفی شده از سوی فروشنده در بندر امام خمینی به کلیه مقاصد زمینی می‌باشد. صادرات از طریق مرز های زمینی گمرکی. تسویه خارج از پایاپای و بدون امکان تسویه نقدی. (واریز ۱۰ % پیش پرداخت با نرخ تسعیر ارز بر اساس میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز (سنا) متعلق به بانک مرکزی به نشانی www.sanarate.ir دو روز کاری قبل از روز عرضه به عنوان پیش پرداخت الزامی است.) میانگین خرید و فروش روزانه اسکناس دلار در سامانه مذکور یک روز کاری قبل از معامله جهت محاسبه کارمزدها و ارزش معامله می‌باشد.

رافینیت

در صنایع پتروشیمی زمانی که صحبت از رافینیت می شود منظور رافینیت C4 است که به صورت اولفین یا آروماتیک بوده و خوراک واحد های پایین دستی پالایشگاه ها برای تولید پلی اتیلن و بنزین می باشد.به هر نوع ماده به جای ماده از فرایند استفاده از حلال در محلول های مختلف که می تواند به صورت طفاله یا لجن بوده و بی ارزش هم نیست , رافینیت گفته می‌شود که انواع مختلف و متفاوتی دارد.

پروسیجر فروش رافینیت

برای اطلاعات بیشتر درمورد نحوه خرید رافینیت از بورس انرژی ایران و پروسیجر فروش رافینیت به مقاله شرایط فروش و آنالیز رافینیت مراجعه کنید.

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین رافینیت برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش رافینیت در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

آنالیز رافینیت پتروشیمی بوعلی سینا

منبع : سازمان بورس انرژی ایران