8:30 – 16

  98-3535227500+

  info@kianpetroleum.com

عرضه-اکستراکت-نفت-سپاهان

تامین اکستراکت نفت سپاهان

نام تولیدکنندهشرکت نفت سپاهان
تاریخ تحویل۱۴۰۰/۰۷/۲۱
نام تجاری کالااکستراکت نفت سپاهان در رینگ بین الملل
حجم عرضه۱,۰۱۲  تُـن
نوع معاملهنقدی
قیمت پایهکیلوگرم ۹۶۶۰۰.۰۰۰۰ ریال
بسته بندیفله / بار پایه
بازار هدفبین الملل
حداقل حجم خرید۲۳
ضریب حجمی۲۳
محل تحویلدرب کارخانه
شرایط پرداختتسویه به صورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه اعتباری وجود دارد. واریز ۱۰ درصد ارزش معامله به عنوان پیش پرداخت تا نیم ساعت قبل از شروع عرضه الزامی است. تسویه خریدهای اعتباری صرفا به صورت خارج از پایاپای بوده و از طریق گشایش اعتباری اسنادی (LC) امکان پذیر است.

اکستراکت

در فرایند تقطیر نفت خام ماده ای بدست می آید به نام لوبکات. اولیه کارخانجات تولید روغن موتور است.
در این کارخانه ها این ماده خوراک لوبکات با نوعی حلال بنام فورفورال ترکیب و پس از فعل و انفعالات شیمیایی ، جداسازی فورفورال اکستراکت محصول جانبی استخراج با
حلال فورفورال ماده ای بنام رافینیت استخراج می گردد.

پروسیجر فروش اکستراکت

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین اکستراکت برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش اکستراکت در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

منبع : سازمان بورس انرژی ایران