8:30 – 16

  98-3535227500+

  info@kianpetroleum.com

تامین گاز LPG پالایش نفت لاوان

نام تولیدکنندهشرکت پالایش نفت لاوان
تاریخ تحویل۱۴۰۰/۰۸/۰۴
نام تجاری کالاگاز مایع پالایش نفت لاوان در رینگ بین الملل ( عرضه توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران )
حجم عرضه۴,۰۰۰  تُـن
نوع معاملهکشف پریمیوم
قیمت پایهتن -۱۶۵.۰۰۰۰ پریمیوم دلاری ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
بسته بندیفله / بار پایه
بازار هدفبین الملل
حداقل حجم خرید۵۰
ضریب حجمی۵۰
محل تحویل
شرایط پرداختگاز مایع از انبار نفت لاوان به مقاصد دریایی می‌باشد. حداقل مقدار خرید برای هر خریدار محموله ۲ هزار تنی می‌باشد و میزان کلی خرید می‌بایستی ضریبی از آن باشد. قیمت جهت محاسبه واریز ۱۰ % پیش پرداخت ۶۳۱.۵ دلار می‌باشد. تسویه به صورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه نقدی وجود ندارد. نرخ تسعیر ارز بر اساس میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز ( سنا ) متعلق به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به آدرس اینترنتی www.sanarate.ir دو روز کاری قبل از روز عرضه جهت واریز پیش پرداخت و میانگین آخرین نرخ های خرید و فروش روزانه اسکناس دلار سامانه مذکور جهت محاسبه کارمزدها و ارزش معامله قرار خواهد گرفت. واریز ۱۰% پیش پرداخت جهت انجام معامله الزامی است . ترم تحویل به صورت FOB از انبار نفت لاوان به مقصد دریایی می‌باشد.

گاز مایع

گاز مایع یا ال‌پی‌جی به دو گاز هیدروکربنی بوتان و پروپان یا ترکیب آنها گفته می‌شود که در حالت مایع نگه داشته می‌شوند. معمولاً مقادیر کمی از ترکیباتی چون پروپیلن و بوتیلن نیز در گاز مایع موجود است.

مطلب پیشنهادی : اطلاعات کامل در مورد گاز مایع ال‌پی‌جی ( LPG )

پروسیجر فروش گاز مایع

برای اطلاعات بیشتر درمورد نحوه خرید گاز مایع از بورس انرژی ایران و پروسیجر فروش گاز مایع به مقاله شرایط فروش و آنالیز گاز مایع مراجعه کنید.

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین گاز مایع برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش گاز مایع در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com