8:30 – 16

  98-3535227500+

  info@kianpetroleum.com

اطلاعیه عرضه نفتای سبک

تامین نفتای سبک شرکت نفت ستاره خلیج فارس

نام تولیدکنندهشرکت نفت ستاره خلیج فارس
تاریخ تحویل۱۴۰۰/۰۸/۰۵
نام تجاری کالانفتای سبک شرکت نفت ستاره خلیج فارس در رینگ بین الملل
حجم عرضه۶۰,۰۰۰  تُـن
نوع معاملهکشف پریمیوم
قیمت پایهتن -۴۰.۹۰۰۰ پریمیوم دلاری ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
بسته بندیفله / بار پایه
بازار هدفبین الملل
حداقل حجم خرید۵۰۰
ضریب حجمی۵۰۰
محل تحویل
شرایط پرداختتسویه به صورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه نقدی وجود ندارد. واریز ۱۰% پیش پرداخت قبل از عرضه الزامی است. قیمت جهت واریز پیش پرداخت ۷۰۷.۶۶ دلار می‌باشد. حداقل مقدار خرید ۳۰،۰۰۰ متریک تن می‌باشد و میزان کلی خرید باید ضریبی از آن باشد. نرخ تسعیر ارز بر اساس میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز ( سنا ) متعلق به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به آدرس اینترنتی www.sanarate.ir دو روز کاری قبل از روز عرضه جهت واریز پیش پرداخت و میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه مذکور یک روز قبل از معامله جهت واریز کارمزد ها و ارزش علی الحساب معامله خواهد بود.

نفتا

نفتا اصطلاحی است که به گروهی از مخلوط های فرار و قابل اشتعال هیدروکربن های مایع گفته می شود که عمدتا به عنوان حلال ، رقیق کننده یا مواد اولیه برای تبدیل بنزین استفاده می شود. این ماده اولیه سبک پتروشیمی است که در فرآیند تقطیر کسری همراه با نفت سفید و سوخت جت از روغن خام جدا می شود.

برای مطالعه بیشتر درباره نفتا و تاریخچه آن به مقاله اطلاعات و معرفی کامل نفتا ( Naphtha ) مراجعه کنید.

پروسیجر فروش نفتای سبک

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین نفتای سبک برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش نفتای سبک در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

آنالیز نفتای سبک شرکت نفت ستاره خلیج فارس

منبع : سازمان بورس انرژی ایران