8:30 – 16

  98-3535227500+

  info@kianpetroleum.com

آنالیز میعانات گازی پتروشیمی پارس جنوبی

آنالیز میعانات گازی پارس جنوبی

شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی یکى از شرکت هاى فرعى شرکت ملى گاز ایران است که در سال ۱۳۷۷ تاسیس و عهده دار مسئولیت بهره بردارى از تاسیسات خشکى فاز هاى چندگانه میدان گازى پارس جنوبى گردید. تاسیساتى که طراحى و اجراى آنها را شرکت نفت و گاز پارس از شرکت‌هاى فرعى نفت ایران انجام داده است . این شرکت با بهره‌گیری از متخصصین جوان و مدیران شایسته به یک مدل و برند معتبر جهانى و الگوى دانش فنى در میان همه صنعت کشور تبدیل شده است.

شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در شهرستان عسلویه و کنگان از شهرستان‌های استان بوشهر در کنار ساحل خلیج فارس با جاذبه‌هاى گردشگرى و تاریخى در قالب دو سایت صنعتی مستقر شده است و علاوه بر خدمات تولید گــاز با ورود به حوزه مسئولیت اجتماعی اقدامات شایان ذکر و مؤثری در بخش فرهنگ، آموزش، سلامت، اشتغال و حمایت از محیط زیست منطقه انجام می‌دهد.

تامین میعانات گازی پتروشیمی پارس جنوبی توسط شرکت بین المللی کیان پترولیوم

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین میعانات گازی پتروشیمی پارس جنوبی برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش میعانات گازی پتروشیمی پارس جنوبی در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com