وایت اسپریت

Kian-Petroleum-وایت-اسپریت2
Kian-Petroleum-وایت-اسپریت۲

وایت اسپریتها

حلال های نفتی یا وایت اسپریتها عمدتا محصولات گروه AW هستند که به عنوان حلال، رقیق کننده ، شستشو دهنده، حامل مواد افزودنی و مواد اولیه در بسیاری از صنایع نظیر رنگ-رزین، لاک سازی، چسب سازی، تینر سازی، سیم سازی، واکس و پولیشف چرم سازی و مرکب سازی کاربرد دارد.

وایت اسپریت (حلال ۴۰۲) یکی از مشتقات نفتی است که به شکل مایع شفاف و بی رنگ میباشد. وایت اسپریت به صورت حلال در صنایع مختلف کاربرد دارد. کاربرد اصلی حلال وایت اسپریتها به عنوان حلال در تینر رنگ و لاک الکل میباشد به عنوان حلال در آئروسل ها ، رنگ ها ، مواد نگهدارنده چوب استفاده می شود. لاک ، لاک و محصولات آسفالت. در اروپای غربی حدود ۶۰٪ از کل مصرف روح سفید در رنگ ها ، لاک ها و لاک ها استفاده می شود. وایت اسپریت پرمصرف ترین حلال در صنعت رنگ است.

کاربرد ها

در خانوارها ، وایت اسپریتها معمولاً برای تمیز کردن برس های رنگی پس از استفاده ، تمیز کردن قطعات و ابزار خودکار ، به عنوان مایع استارت برای کوره های زغال سنگ ، برای از بین بردن باقی مانده چسب از سطوح غیر متخلخل و بسیاری کارهای دیگر معمول استفاده می شود. وایت اسپریتها مایعاتی شفاف به رنگ آب و دارای بوی ملایم بوده و از لحاظ شیمیایی پایدارند و خوردگی ایجاد نمیکنند .

از حلال ۴۰۲ بعنوان یک حلال استخراج ، حلال تمیز کننده ، چربی زدا و حلال آئروسل ها ، رنگ ها ، لاک ها و محصولات آسفالت استفاده میشود. مهم ترین و اصلی ترین کاربرد حلال ۴۰۲ در رنگ ها و لاک ها است و یکی از رایج ترین حلال ها در صنعت رنگ میباشند. موارد دارای اهمیت برای مشتریان در خصوص محصول وایت اسپریت رنگ ،دانسیته وفلش پوینت  محصول میباشد که در آنالیز نیز مشخص شده است.

مقالات مرتبط