هیدروکربن سبک حاصل از برش اول نفتای سنگین
16
مرداد

هیدروکربن سبک حاصل از برش اول نفتای سنگین پترو پالایش آکام

هیدروکربن سبک حاصل از برش اول نفتای سنگین

هیدروکربن سبک حاصل از برش اول نفتای سنگین پترو پالایش آکام

پترو پالایش آکام

شرکت پترو پالایش آکام ( بازرگانی بهنام صادقی خوشدل سابق ) جزء صادرکنندگان برتر استان سمنان بوده و از سال ۱۳۸۲ در زمینه صادرات و تولید محصولات و مشتقات نفتی فعال می‌باشد .
کارخانه این شرکت مجهز به چهار دستگاه برج تقطیر حرارت مستقیم و غیر مستقیم بوده و محصولات این شرکت با بهره گیری از تجهیزات مدرن و ابزار دقیق روز دنیا و کارکنان متخصص و با تجربه منطبق با نیاز مشتریان و بازارهای هدف و با کیفیت مطلوب به کشورهای همسایه از جمله ترکیه ، امارات متحده عربی ، افغانستان ، عراق ، پاکستان ، ارمنستان و ….. صادر می‌شود .

تامین هیدروکربن سبک حاصل از برش اول نفتای سنگین پترو پالایش آکام توسط شرکت بین المللی کیان پترولیوم

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین هیدروکربن سبک حاصل از برش اول نفتای سنگین پترو پالایش آکام برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش هیدروکربن سبک حاصل از برش اول نفتای سنگین پترو پالایش آکام در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com