گاز-مایع-پارس-جنوبی
29
تیر

خرید گاز LPG

عرضه گاز مایع شرکت نفت ستاره خلیج فارس

خرید گاز مایع مجتمع گاز پارس جنوبی

نام تولیدکنندهشرکت مجتمع گاز پارس جنوبی
تاریخ تحویل۱۴۰۰/۰۸/۰۹
نام تجاری کالاگاز مایع مجتمع گاز پارس جنوبی در رینگ بین الملل (شرکت ملی گاز ایران)
حجم عرضه۵۰,۰۰۰  تُـن
نوع معاملهکشف پریمیوم
قیمت پایهتن -۱۶۵.۰۰۰۰  پریمیوم دلاری ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
بسته بندیفله / بار پایه
بازار هدفبین الملل
حداقل حجم خرید۵,۰۰۰
ضریب حجمی۵,۰۰۰
محل تحویلتحویل کالا به حمل کننده در مبدا
شرایط پرداختمحاسبه قیمت نهایی بر اساس ۵۰% پروپان و ۵۰% بوتان با CP ماه برداشت. تسویه به صورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه نقدی وجود ندارد. مقصد بازار بین الملل می‌باشد. قیمت جهت واریز پیش پرداخت ۶۳۲.۵ دلار می‌باشد. نرخ تسعیر ارز بر اساس میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز (سنا) متعلق یه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به آدرس اینترنتی www.sanarate.ir دو روز کاری قبل از عرضه جهت واریز پیش پرداخت و میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار سامانه مذکور در روز کاری قبل از معامله جهت محاسبه کارمزدها و ارزش معامله قرار خواهد گرفت. واریز ۱۰درصد ارزش معامله به عنوان پیش پرداخت قبل از عرضه جهت انجام معامله الزامی است.

گاز مایع

گاز مایع یا ال‌پی‌جی به دو گاز هیدروکربنی بوتان و پروپان یا ترکیب آنها گفته می‌شود که در حالت مایع نگه داشته می‌شوند. معمولاً مقادیر کمی از ترکیباتی چون پروپیلن و بوتیلن نیز در گاز مایع موجود است.

مطلب پیشنهادی : اطلاعات کامل در مورد گاز مایع ال‌پی‌جی ( LPG )

پروسیجر فروش گاز مایع

  • واریز ۱۰ % ارزش معامله به عنوان پیش پرداخت ، حداکثر یک ساعت قبل از شروع عرضه الزامی است .
  • وجه پیش پرداخت ریالی پس از تسویه نهایی با کسر کارمزد های قانونی به حساب معرفی شده توسط مشتری عودت داده می شود .
  • نرخ تسعیر ارز بر اساس میانگین نرخ‌های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز سنا متعلق به بانک جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
  • دوروز کاری قبل از عرضه جهت واریز پیش پرداخت و میانگین نرخ های خرید و فروش روزانه اسکناس دلار در سامانه مذکور جهت محصابه کارمزها و ارزش معامله قرار خواهد گرفت. تسویه به صورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه به صورت نقدی وجود نداشته  و تسویه صرفا به صورت ارزی به عهده خریدار است .
  • صادرات تنها از طریق مرزهای مجاز گمرکی انجام می شود و اعلام مقصد درخواستی صادرات توسط خریدار الزامی است.
  • محصول عرضه شده شامل ۳۰ درصد بوتان ، و ۷۰ درصد پروپان با +- ۱۰ درصد به اختیار فروشنده است.
  • اخذ کلیه مجوزات گمرکی لازم در مقصد به عهده خریدار می باشد.

برای اطلاعات بیشتر درمورد نحوه خرید گاز مایع از بورس انرژی ایران و پروسیجر فروش گاز مایع به مقاله شرایط فروش و آنالیز گاز مایع مراجعه کنید.

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین گاز مایع برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش گاز مایع در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

آنالیز گاز مایع

منبع : سازمان بورس انرژی ایران