تامین تجهیزات و قطعات

تامین تجهیزات و قطعات پتروشیمی و پالایشگاهی

حمایت از تولید کنندگان و سازندگان داخلی و بومی سازی ساخت قطعات و استفاده از تمامی ظرفیت های داخلی،همراه با واردات تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از تجربیات و توانایی شرکت های بین المللی ساخت قطعات و تجهیزات حفاری برای ساخت قطعات،سرلوحه فعالیت های این شرکت در این بخش است.

شرکت کیان پترولیوم با بهره مندی از نیروهای متخصص و با بکارگیری پتانسیل شرکت های بزرگ قطعه سازی و صنعت گران ایرانی و غیر ایرانی، توانایی تامین قطعات مورد نیاز مجموعه های حوزه صنعت نفت و گاز را دارا می باشد.

این شرکت مجموعه ای توانمند در زمینه ی تأمین ماشین آلات، تجهیزات و قطعات یدکی مورد نیاز این صنعت است که با ارایه ی خدمات بازرگانی خارجی و اخذ نمایندگی انحصاری چندین شرکت معتبر بین المللی در مسیر اعتلای هرچه بیشتر صنایع نفت و گاز گام برمیدارد.
این شرکت با داشتن شناخت کافی از توانایی های داخلی و ارتبط مستقیم با شرکت های معتبر خارجی سازنده قطعات و دستگاه ها میتواند همراه خوبی در تامین دستگاهها و قطعات لازم واحد های فرآوری و تولیدی در جهت افزایش راندمان تولید و بهینه سازی کیفیت محصول باشد.

استفاده از قطعات شرکت های معتبر با دانش فنی لازم که اصول طراحی و ساخت را رعایت کرده اند ،همراه با استاندارهای بین المللی باعث بهره وری بیشتر،هزینه های کمتر می گردد.همچنین شرکت کیان پترولیوم با داشتن قرارداد های بلند مدت تامین قطعات و تجهیزات با تولیدکنندگان کشورهای مختلف ساخت قطعات و تجهیزات در آسیا و اروپا و اشراف اطلاعاتی کامل نسبت به بازارهای تولید،میتواند تامین کننده قطعات و تجهیزات پروژه های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی باشد.
شرکت کیان پترولیوم امکان تأمین تمامی قطعات و تجهیزات مورد استفاده صنعت نفت،گاز و پتروشیمی را با رقابتی ترین قیمت دارا می باشد. همچنین این شرکت آمادگی لازم را برای رایزنی و انتقال دانش فنی ساخت قطعات و تجهیزات از شرکت های بزرگ صاحب تکنولوژی به وسیله نمایندگی ها و عوامل زیرمجموعه خارجی خود،بنا به درخواست شرکت های علاقه مند به این تنکنولوژی را دارد.