خرید-حلال-402-ستاره-خلیج-فارس
27
آبان

خرید حلال ۴۰۲

اطلاعیه-عرضه-حلال-402-در-رینگ-بین-الملل

تامین حلال ۴۰۲ شرکت نفت ستاره خلیج فارس

نام تولیدکنندهشرکت نفت ستاره خلیج فارس
تاریخ تحویل۱۴۰۰/۰۹/۰۶
نام تجاری کالاحلال ۴۰۲ شرکت نفت ستاره خلیج فارس در رینگ بین الملل (دریایی)
حجم عرضه۴۸۰,۰۰۰ بشکه
نوع معاملهکشف پریمیوم
قیمت پایهبشکه -۵.۰۰ پریمیوم دلاری ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
بسته بندیفله / بار پایه
بازار هدفبین الملل
حداقل حجم خرید۸۰,۰۰۰
ضریب حجمی۸۰,۰۰۰
محل تحویل
شرایط پرداختتسویه به صورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه نقدی وجود ندارد. واریز ۱۰% پیش پرداخت قبل از شروع عرضه الزامی است. قیمت جهت واریز پیش پرداخت فرآورده حلال ۴۰۲ دریایی بر اساس قیمت روز ۲۰۲۱-November-8 نشریه پلتس خلیج فارس کد (kerosene PJAAA00) با دیسکانت bbl/$5 کشف پریمیوم به قیمت (۸۵.۷۱$bbl ) می‌باشد. نرخ تسعیر ارز براساس میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز (سنا) متعلق به بانک مرکزی ج.ا.ا. به آدرس اینترنتی www.sanarate.ir دو روز کاری قبل از روز عرضه جهت واریز پیش پرداخت و میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه مذکور در روز کاری قبل از معامله جهت محاسبه کارمزدها و ارزش علی الحساب معامله قرار خواهد گرفت. حدقل خرید ۲۴۰ هزار بشکه می‌باشد.

حلال ۴۰۲

این ترکیب آروماتیک به عنوان حلال برای از بین بردن لکه های مختلف و همچنین به منظور حلال در صنعت رنگ سازی مورد استفاده قرار می گیرد. زدودن ترکیبات آروماتیک از این حلال موجب بی بو شدن و افزایش کاربری آن در صنعت رنگ گردیده است.

برای مطالعه بیشتر درباره انواع حلال ها به مقاله معرفی کامل انواع حلال ها مراجعه کنید.

پروسیجر فروش حلال ۴۰۲

  • واریز ۱۰ % ارزش معامله به عنوان پیش پرداخت ، حداکثر یک ساعت قبل از شروع عرضه الزامی است .
  • وجه پیش پرداخت ریالی پس از تسویه نهایی با کسر کارمزد های قانونی به حساب معرفی شده توسط مشتری عودت داده می شود .
  • نرخ تسعیر ارز بر اساس میانگین نرخ‌های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز سنا متعلق به بانک جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
  • دوروز کاری قبل از عرضه جهت واریز پیش پرداخت و میانگین نرخ های خرید و فروش روزانه اسکناس دلار در سامانه مذکور جهت محاسبه کارمزد ها و ارزش معامله قرار خواهد گرفت.
  • تسویه به صورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه به صورت نقدی وجود نداشته  و تسویه صرفا به صورت ارزی به عهده خریدار است.
  • صادرات تنها از طریق مرزهای مجاز گمرکی انجام می شود و اعلام مقصد درخواستی صادرات توسط خریدار الزامی است.
  • درصورت درخواست خریدار و اخذ تاییدیه پالایشگاه و انعقاد قرارداد پیشنهادی پالایشگاه در خصوص کالای خریداری شده امکان اظهار در بنادر جنوبی کشور با رعایت کلیه شرایط قانون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط خریدار نیز وجود دارد.
  • اخذ کلیه مجوزات گمرکی لازم در مقصد به عهده خریدار می باشد.
  • نرخ ارز جهت واریز پیش پرداخت : میانگین نرخ خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه ارز (سنا) متعلق به بانک جمهوری اسلامی ایران به آدرس اینترنتی www.sanarate.ir دو روز کاری قبل از روز عرضه می‌باشد.
  • نرخ ارز جهت محاسبه کارمزدها و ارزش علی الحساب معامله میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز (سنا) یک روز کاری قبل از روز معامله می باشد. محصول خریداری شده طبق آنالیز ارائه شده توسط سازمان بورس انرژی به خریدار تحویل خواهد شد خریدار موظف است نسبت به تست فرآورده قبل از برداشت اقدام و نمونه شاهد تهیه نماید. در صورتیکه این اقدام صورت نپذیرد ، خریدار حق هیچگونه اعتراضی در خصوص آنالیز فراورده نخواهد داشت.

برای اطلاعات بیشتر درمورد نحوه خرید حلال ۴۰۲ از بورس انرژی ایران و پروسیجر فروش حلال ۴۰۲ به مقاله شرایط فروش و آنالیز حلال ۴۰۲ مراجعه کنید.

شرکت بین المللی کیان پترولیوم به تهیه و تامین حلال ۴۰۲ برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش حلال ۴۰۲ ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی می باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

آنالیز حلال ۴۰۲ شرکت نفت ستاره خلیج فارس

منبع : سازمان بورس انرژی ایران