آنالیز گاز مایع پالایش گاز فجر
01
شهریور

آنالیز گاز مایع پالایش گاز فجر

آنالیز گاز مایع پالایش گاز فجر

آنالیز گاز مایع فجر

شرکت پالایش گاز فجر جم

شرکت پالایش گاز فجر جم از سال 1367 برای تصفیه گاز میدان های گازی نار و کنگان واقع در منطقه جم و ریز در شرق استان بوشهر مورد بهره برداری قرار گرفته است. این شرکت ابتدا برای تصفیه گاز طبیعی با ظرفیت روزانه 85 میلیون استاندارد متر مکعب طراحی شده بود که در سال 1379 با اجرای طرح افزایش ظرفیت  تولید  گاز پالایشگاه به 110 میلیون استاندارد متر مکعب در روز رسید و در سال 1389 با انتقال گاز پارس جنوبی به پالایشگاه ظرفیت گاز تولیدی این شرکت به  125 میلیون استاندارد متر مکعب در روز  افزایش یافت .

گاز مرکز تفکیک حوزه نار (H۲S:90ppm) بوسیله دو خط لوله به قطر 30 اینچ و 24 اینچ به پالایشگاه منتقل می شود و مایعات جمع آوری شده آن از طریق یک خط لوله 6 اینچ به پالایشگاه پمپ می گردد. گاز مرکز تفکیک حوزه کنگان (H۲S:480ppm) نیز بوسیله یک خط لوله به قطر 48 اینچ به پالایشگاه منتقل می شود و مایعات جمع آوری شده آن از طریق یک خط لوله 8 اینچ به پالایشگاه پمپ می گردد. گاز ارسالی از پارس جنوبی (H۲S:4200ppm) توسط خط لوله 42 اینچ به پالایشگاه انتقال می یابد.

به موازات تولید گاز خشک در پالایشگاه، مایعات گازی تثبیت شده و LPG نیز تولید می شود. مایعات گازی به تاسیسات بندر سیراف واقع در ساحل خلیج فارس جهت صادرات منتقل می شوند و LPG  تولیدی پس از ذخیره سازی توسط تانکر به کشورهای همسایه صادر می گردد.

تامین گاز مایع پالایش گاز فجر توسط شرکت بین المللی کیان پترولیوم

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین گاز مایع پالایش گاز فجر برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش گاز مایع پالایش گاز فجر در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com