آنالیز نیتروژن مایع پتروشیمی فجر

آنالیز نیتروژن مایع پتروشیمی فجر

آنالیز نیتروژن مایع فجر

شرکت فجر انرژی خلیج فارس

صنعت پتروشیمی کشور یکی از محرکهای اثرگذار در عرصه توسعه و اقتصاد ملی است و با تعریف چشم انداز ۲۰ ساله نوید بخش ایجاد تحول در ابعاد اقتصادی و اجتماعی ایران پهناور است. پایداری تولید در صنعت، نیازمند بسترسازی های اساسی جهت تضمین و استمرار آن می باشد، شاخص ترین عنصر در این عرصه انرژی ست. انرژی از اساسی ترین نیازهای صنایع پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی است که با بهره گیری از آن، سالانه میلیون ها تن محصول را تولید و روانه بازارهای جهانی می کنند.
شرکت فجر انرژی خلیج فارس (پتروشیمی فجر سابق) در در سال ۱۳۷۷ با هدف تامین یوتیلیتی مورد نیاز شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی واقع در بندر امام خمینی تاسیس شد و بعنوان اولین شرکت یوتیلیتی متمرکز در کشور در سال ۱۳۸۱ به بهره برداری رسید. با افزایش طرحهای جدید در سایت ۲ و ۳ و نیاز به تامین یوتیلیتی بیشتر، طرح توسعه فجر انرژی در سایت ۲ اجرا گردید.
در راستای اجرای سیاستهای اصل ۴۴ قانون اساسی ، مالکیت این شرکت در سال ۱۳۸۸به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس منتقل شد و با توجه به عملکرد درخشان در حوزه های مختلف استراتژیک ، پس از پذیرش در بازار سهام،بخشی از سهام شرکت در سال ۱۳۹۴ در بازار بورس کشور عرضه شد و پتروشیمی فجر به فعالان بازار سرمایه ایران پیوست.

تامین نیتروژن مایع پتروشیمی فجر توسط شرکت بین المللی کیان پترولیوم

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین نیتروژن مایع پتروشیمی فجر برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش نیتروژن مایع پتروشیمی فجر در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

مقالات مرتبط